۰

هزینه‌کرد نزدیک به 200 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد برکت

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تا امروز نزدیک به 200 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان هزینه کرده ایم که احداث 108 مدرسه، 50 مسجد، 88 مرکز جامع سلامت با مشارکت وزارت بهداشت و درمان از جمله آنها است.
هزینه‌کرد نزدیک به 200 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توسط بنیاد برکت
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این دیدار  اظهار کرد: تا امروز نزدیک به 200 میلیارد تومان هزینه کرده ایم که 108 مدرسه، 50 مسجد، 88 مرکز جامع سلامت با مشارکت وزارت بهداشت و درمان در حال احداث است که امروز 16 بابت از آنها افتتاح می‌شود.
محمد مخبر افزود: احداث هزار مسکن محرومین نیز در این استان در حال انجام است.
وی بیان کرد: سه شهر را به عنوان نمونه برای ارائه خدمات التکرونیکی سلامت انتخاب کرده ایم که یکی از آنها شهر زهک در این استان است و دو مورد از آنها در محلات سنی نشین است که وحدت اقشار و اقوام را نشان می دهد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز هم 500 میلیارد تومان در زمینه‌های اشتغالزایی در دستور کار داریم و 115 میلیارد تومان نیز برای ادامه اقدامات اجرایی و زیربنایی از جمله مساجد و مدارس و ... را در دستور کار داریم.
وی تاکید کرد: حضرت آقا به این منطقه بسیار توجه دارند و به مردم این منطقه علاقمند هستند که امیدواریم این اقدامات سبب آبادانی و برکت در این منطقه شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 440527
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *