۰

کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند

مسئول برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در سیستان و بلوچستان گفت: کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی فردا وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند.
کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، کاروان زیرسایه خورشید مشتمل بر روحانی و خدام آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر همزمان با دهه کرامت، روز یکشنبه ۸ مرداد از فرودگاه کنارک وارد استان می شوند.
مسئول برنامه‌های کاروان  زیرسایه خورشید در سیستان و بلوچستان افزود: پس از آن در شهرستان‌های کنارک، نیکشهر، ایرانشهر، بزمان، دلگان، جلگه چاه‌هاشم، خاش، زاهدان و هامون، شهرعلی اکبر، زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و بنجارحضور می یابند.
وی گفت: حضور در تیپ تفنگداران دریایی منطقه سوم دریایی ارتش، گردان خلبانان پایگاه دهم شکاری برادران دل حامد، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و ترور، دلجویی از خانواده‌های نیازمند، غبارروبی مزارشهدای گمنام
عیادت بیماران در بیمارستان، دیدار با نادمین در ندامتگاه، دیدار با مرزبانان غیور، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور در برنامه زنده شبهای کویر، توزیع ارزاق، شرکت در جشن‌هایی که در مساجد و محافل مذهبی به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام تشکیل شده است.
مسئول برنامه‌های کاروان  زیرسایه خورشید در سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری مسابقه دلنوشته‌های رضوی و عکس کاروان خدام رضوی از دیگر برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: بیش از 100 برنامه در 15 شهر این استان برنامه‌ریزی شده که این اقدامات با تلاش بیش از 200 نفر از جوانان عضو تشکل جوانان رضوی این مراسم عظیم فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 440419
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *