۰

دولت اجازه استخدام نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریس را دارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به رأی نیاوردن طرح تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریس در مجلس، گفت: دولت اجازه استخدام این افراد را دارد و موضوع مطرح شده مربوط به الزام دولت جهت استخدام بود.
دولت اجازه استخدام نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریس را دارد
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریسی، اظهار داشت: طرح تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شد و رأی نیاورد.
وی تصریح کرد: موافقان و مخالفان این طرح صحبت‌هایی انجام دادند و در نهایت پس از رأی گیری، تعداد موافقان و مخالفان برابر بود و در نهایت طرح باید نصف به اضافه یک رأی را کسب می‌کرد و این اتفاق رخ نداد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه تکلیف این افراد چه می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت اجازه استخدام این افراد را دارد و موضوع مطرح شده مربوط به الزام دولت جهت استخدام بود، لذا جذب این افراد در دولت نیازی به مصوبه مجلس ندارد و دولت می‌تواند بخشی از نیروهای خود را از میان همین افراد جذب کند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 440321
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *