۰
امام جمعه مسجد حضرت علي ابن ابيطالب(ع) خاش:

حجاب و عفاف رکن اساسی حفظ بنیان خانواده است

امام جمعه مسجد حضرت علي ابن ابيطالب(ع) و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش گفت: حجاب و عفاف رکن اساسی حفظ بنیان خانواده است و حجاب زن برای طراوت وزیباییش مفیدتر است.
حجاب و عفاف رکن اساسی حفظ بنیان خانواده است
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه زن در اسلام مقدس و مظهر زیبایی است، اظهار كرد: زن کانون مهر و محبت به شمار می رود و اسلام به زن می گوید به برکت حجاب و عفاف خویشتن را از نگاه نامحرمان محفوظ بدار تا بتوانی نقش خود را در جامع اسلامی به خوبی ایفا کند.
 
وي با اشاره به مسئله عفاف و حجاب در آيات و روايات قرآني، گفت: در آيه 31 سوره نور آمده است؛ به زنان مومن بگو که چشمان خویش فرو گیرند و شرمگاه خوددنگه دارند وزینت های خود را جزء آن مقدار که پیداست اشکار نکنند و مقنعه های خود را تا گریبان فرو گذارند و زینت های خود را آشکار نکنند.
 
حجت الاسلام سپاهي با بيان اينكه آيات و روايات متعددي در خصوص اهميت و حفظ حجاب داريم، تصريح كرد: در روایات داریم مولای متقیان امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام می فرماید: پوشیده و حفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایی اوست.
 
امام جمعه مسجد حضرت علي ابن ابيطالب(ع) شهرستان خاش با بيان اينكه حجاب زن برای طراوت و زیبایی اش مفیدتر است، گفت: رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می فرماید: توجه داشته باشید حجابی که اسلام قرار داده است برای حفظ ارزشهای شماست هر چرا که خدا دستور فرموده است چه برای مرد وچه برای زن برای این است که ان ارزشهای واقعی که اینها دارند وممکن است بواسطه وسوسه های شیطانی یا دست های فاسد استعمار پایمال شود این ارزشها زنده بشوند.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خاش افزود: همچنين امام مسلمین مقام معظم رهبری حفظه الله می فرماید: سیاست راهبردی اساسی بنیانی غرب بر عرضه شدن و هرزه شدن زن است و حجاب مخالف آن است.
 
حجت الاسلام سپاهي گفت: اگر زنان چادری می خواستند نشانشان می دادم عرقی که در فصل گرما به خاطر حفظ حجاب می ریزند دانه دانه اش خورشید است شما خورشید خدا هستید.
 
وي با اشاره به اينكه شهداي هشت  سال دفاع مقدس نيز در وصيت نامه هاي خود بر مسئله حجاب تاكيد فراوان داشتند، اذعان كرد: در يكي از وصيت نامه هاي شهداء آمده است؛ خواهرم محجوب باش و باتقوا، که شمایید دشمن را با چادرهایتان وتقوایتان می کشید.
 
حجت الاسلام سپاهي اظهار كرد: حضرت زینب سلام الله علیها در سخت ترین شرایط در صحرای کربلا و بعدش در اسارت از کوفه به شام کسی صورت بی بی رو ندید پس خواهران وظیفه سنگینی دارند و باید مواظب خودشان باشند و دشمنان هم دارند تلاش می کنند فرهنگ عفاف وحجاب از زن مسلمان ایرانی بگیرند و اگر دشمن موفق شود ضربه جبران ناپذیری خوردیم پس در نتیجه باید همه زنان و مردان مسلمان مواظب باشند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 440095
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *