۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

آمریکا رتبه نخست نقض قانون بشر را در کارنامه خود دارد/ قوه قضائیه در مقابل جاسوس ها و فتنه گران به خوبي ایستادگی کرده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: آمریکا رتبه نخست نقض قانون بشر را در کارنامه خود دارد و اين كشور سرخط تروریسم در جهان است.
آمریکا رتبه نخست نقض قانون بشر را در کارنامه خود دارد/ قوه قضائیه در مقابل جاسوس ها و فتنه گران به خوبي ایستادگی کرده است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، فردي كه تقوا دارد بايد به همه حرام ها و منكرات نه بگويد و به واجبات آري بگويد و دوري از گناه و رعايت تقوا حلال مشكلات ملت است.
 
وي بيان كرد: مومنان لازم است هميشه تقواي الهي را سرلوحه زندگي خود قرار دهند و در برابر مشكلات و مصيبت ها بايد قوي و مستحكم باشند و بر خداوند باري تعالي توكل كنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به فرمايش رهبري در خصوص واژه آتش به اختيار، تصريح كرد: متاسفانه عده اي جاهل و نادان در كشور از اين فرمايش مقام معظم رهبري استفاده منفي كرده اند.
 
وي بيان كرد: در زماني كه صدام به ايران حمله كرد شهيد چمران نيز به مجلس آمد و هنگام توضيح جنگ هاي غيرمنظم به اين مسئله اشاره كرد و در مكان هاي كه جنگ است اين اصطلاح استفاده مي شود و يعني چنین عمل کنید و منتظر ما هم نباشید.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 14 تيرماه سال 59، گفت:  در این تاریخ به دستور استكبار جهاني تمامي دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکا مسدود شد‌.
 
وي بيان كرد: استكبار جهاني هميشه در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است و این دشمنی را بارها ثابت کرده است.
 
مولوي شهنوازي به سرنگوني هواپيماي مسافربري ايرباس ايران با 298 مسافر و خدمه در تاريخ 12 تير در آسمان خليج فارس اشاره كرد و گفت: اين جنايت آمريكا نشان از خوي وحشيگري آن ها دارد كه این هواپیما توسط 2 موشک آمریکایی در نزدیکی جزیره ایرانی هنگام سقوط کرد.
 
وي بيان كرد: متاسفانه شاهد هستيم كه در دنيا جنگ ها و جنايات بسياري به اسم اسلام و حقوق بشر با توطئه هاي آمريكا در حال انجام است و هر شخصي كه از حقوق بشر دم بزند اما آمريكا حق ندارد زيرا اين كشور خود ناقض حقوق بشر است.
 
مولوي شهنوازي به آغاز به كار دولت جديد در 14 مرداد اشاره كرد و گفت: دولت دوازدهم بايد از همه فرصت ها و زمينه ها جهت خدمات رساني هرچه بهتر به مردم بهره بگيرد و از هيچ تلاشي كوتاهي نكند.
 
وي بيان كرد: دولت جديد بايد همه كمبود ها را رفع كند و به وعده هاي خود در حوزه فرهنگ، اقتصاد و اجتماع عمل و تحولات شگرفی ایجاد کند.
 
وی گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه و کمک به نیازمندان و همدردی با اقشار کم دست جامعه و مهمتر از همه مانوس شدن با نماز و قرآن و انجام دادن کارهای خیر در جامعه به خوبی در ماه مبارك رمضان نمایان بود.
 
وي با اشاره به هفته قوه قضاييه، اذعان كرد: اين هفته فاجعه بسيار بزرگی در دفتر حزب جمهوری رخ داد و شهید بهشتی و یارانش شهید شدند که به تعبیر امام خميني(ره) تمامي آنها از ابرار بودند.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: به گفته امام خميني(ره)، شهيد بهشتی به تنهایی خود یک ملت بود و در فاجعه ترور هفتم تیرماه سال 60، 20 عضو فعال دولت که شهید بهشتی آنها را تعلیم می‌دادند به شهادت رسیدند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 439882
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *