۰
مدیرعامل موسسه خیریه نبی اکرم(ص)اصناف و انجمن حمایت از زندانیان خاش:

بيش از ۵۰۰ ميليون ريال به نيازمندان و خانواده هاي زندانيان شهرستان خاش كمك شد

مدیرعامل موسسه خیریه نبی اکرم(ص)اصناف و انجمن حمایت از زندانیان خاش گفت: بيش از 500 ميليون ريال به نيازمندان و خانواده هاي زندانيان شهرستان خاش كمك شد و این کمکها صرفاً از طریق کسبه، اصناف و بازاریان خاش تامین و بین نیازمندان توزیع شده اند.
بيش از ۵۰۰ ميليون ريال به نيازمندان  و خانواده هاي زندانيان شهرستان خاش كمك شد
نوراحمد هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان 250 سبد مواد غذایی بین نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه در شهر خاش و شهر و بخش نوک آباد به ارزش هر سبد يك ميليون و 500 هزار ریال مجموعاً، سيصد و 75 ميليون ریال شامل روغن، برنج، قند، شکر و مرغ توزیع شده است.

وی با اشاره به اطعام نیازمندان و توزیع يك هزار و 500 سبد عدایی گرم با همکاری کمیته امداد امام خميني(ره) شهرستان خاش و بخش نوک آباد، تصريح كرد: توزیع 120 سبد مواد غذایی بین خانواده های زندانیان با همکاری اداره زندان و انجمن حمایت به ارزش مجموعاً يكصد و 50 ميليون ریال در دو مرحله، ضیافت افطاری خانواده های زندانیان با حضور مسئولین شهرستان در محل اداره زندان با همکاری انجمن حمایت و اداره زندان خاش، کمک نقدی به اداره بهزیستی خاش اقدامات دیگر این مجموعه در ماه رمضان بوده اند.

هاشمزهی اذعان كرد: علاوه بر این کمکها در طول سال در فصل بازگشایی مدارس، تحویل سال نو، به فرزندان خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه نبی اکرم(ص) و خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان و فرزندان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خاش و نوک آباد کیف، کفش، لباس، مانتو مدارس، بسته تحصیلی و سبد مواد غذایی توزیع مي شود.

وی با بيان اينكه انجام امورات خيريه اجر و ثواب بسيار زيادي دارد، اظهار كرد: این کمکها صرفاً از طریق کسبه، اصناف و بازاریان خاش تامین و بین نیازمندان توزیع شده اند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 439879
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *