سرانجام خوش برای حل معضل یک پدیده ناشناخته در خاش؛

واحد تولیدی قیر غيراستاندارد، عامل اصلی انتشار بوی نامطبوع در خاش/ بوي غير طبيعي هيچ تلفات جاني نداشته است + تصاوير

30 خرداد 1396 ساعت 17:12

فرماندار شهرستان خاش گفت: واحد تولیدی قیر غیر استاندارد عامل بوی بد شهر خاش بود كه اين واحد متخلف و غيرمجاز پلمپ و به مراجع قضايي معرفي شده و اين بوي غيرطبيعي هيچ تلفاتي جاني اعم از انساني و احشام در پي نداشته است.


محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: عامل اصلي انتشار بوي نامطبوع و غيرطبيعي در شهرستان خاش يك واحد توليدي قير بود كه خوشبختانه با همت شوراي تامين و كارشناسان بهداشت و ساير دستگاه هاي مربوطه شناسايي شد.
 
وي بيان كرد: واحد توليدي متخلف كه موجب سلب آرامش و آسايش مردم شده بود به مراجع قضايي معرفي و پلمپ شد.
 
چاكرزهي با بيان اينكه هيچ تلفات جاني و احشام در پي استشمام بو نامطبوع انجام نشده است، تصريح كرد: از تعداد 53  نفر مصدوم استشمام بوی نامطبوع در خاش 19 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و تعداد 34 نفر بستری که شامل 11 زن و 23 نفر مرد حال عمومي خوبي دارند.
 
وي اذعان كرد: در حال حاضر از مجموع 34 نفر بستری اعلام شده، 30 نفر ترخیص و 4 نفر بستری هستند که 3 نفر در بخش و یک نفر در ccu بستری هستند.
 
فرماندار شهرستان خاش با بيان اينكه در حال حاضر بوی نامطبوع در سطح شهر حس نمی شود، اظهار كرد: 20  دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد همچنان در شهرستان خاش حضور دارند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ بامداد امروز بویی نامطبوع و عجیب مردم این شهر را با مشکل و نگرانی هایی مواجه کرد و تعدادی از مردم به خصوص افرادی که زمینه مشکلات تنفسی داشتند هم به مراکز درمانی مراجعه کردند که خوشبختانه با تلاش نیروهای بهداشت و درمان برخي از آنان مداوا و مرخص شدند.
 

.

.

.

.

.
.

.

.

.

 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 439795

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/439795/واحد-تولیدی-قیر-غيراستاندارد-عامل-اصلی-انتشار-بوی-نامطبوع-خاش-بوي-غير-طبيعي-هيچ-تلفات-جاني-نداشته-تصاوير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir