۰

وزارت خارجه باید در برابر گستاخي هاي استكبار جهاني و غرب قاطعانه برخورد كند/ تحريم هاي جديد آمريكا نقض آشكار برجام است

استاد دانشگاه و كارشناس ارشد مسائل سياسي گفت: وزارت خارجه باید در برابر گستاخي هاي استكبار جهاني و غرب قاطعانه برخورد كند زیرا موضع منفعل اهداف اسلام و انقلاب و تحقق خواسته های مردم را با مشکلات فراوانی مواجه می سازد.
وزارت خارجه باید در برابر گستاخي هاي استكبار جهاني و غرب قاطعانه برخورد كند/ تحريم هاي جديد آمريكا نقض آشكار برجام است
رامين احمدي نيا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: وزارت امور خارجه در کشورمان باید در برابر غرب و زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش ضعف و سستی نشان ندهد.
 
وي بيان كرد:  موضع منفعل و خنثی وزارت خارجه در مقابل درخواستهای نا مشروع غربیها به کشور ضربه می زند و اهداف نظام اسلامی را با خطر مواجه می سازد.
 
احمدي نيا خاطرنشان كرد: رهبر انقلاب به دفعات مختلف از گذشته تا در همین دیدار اخیر به بدعهدی‌ها و غیرقابل اطمینان بودن آمریکا اشاره داشتند و البته در روز هاي اخير نمود واقعی این فرمایشات را با تصویب 10 ساله تحریم‌های ایران از سوی مجلس سنای آمریکا را شاهد بودیم.
 
وي تصريح كرد: انفعال وزارت خارجه در برابر عهدشکنی ها و عدم پایبندی غربی ها به مفاد مذاکرات هسته ای و برجام و رفع نشدن تحریم ها قطعا به ضرر ملت و دولت در نظام اسلامی ایران است.
 
اين كارشناس سياسي و امور بين الملل با بيان اينكه اقتدار وزارت خارجه قطعا اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید تدابیری در این وزارتخانه مهم و حساس اتخاذ شود که امید و نتایج مثبت آن نمایان گردد و ملت از برکات تصمیمات گرفته شده و نتایج ارزشمند مذاکرات بهره ببرند.
 
وي افزود: در توافق موسوم به برجام قرار بود بدون قید و شرط همه تحریم‌های وضع شده علیه ایران برداشته شود اما در عمل دیدیم که این اتفاق نیفتاد.
 
احمدي نيا اذعان كرد: کشور ما برخواسته از رای و نظر مردم بوده و حمایتهای قاطع مردم از دولت و سیاست خارجی نشان داده که می توان با این عامل مهم با ابرقدرتها مقابله کرد و تسلیم خواسته های نا مشروع آنها نشد.
 
وي اظهار كرد: آنچه كه در شرایط کنونی مهم می شود این است که نباید در مقابل غربی ها کرنش و سستی نشان بدهیم زیرا موضع منفعل اهداف اسلام و انقلاب و تحقق خواسته های مردم را با مشکلات فراوانی مواجه می سازد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 439714
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *