۰

شوک به رئال‌مادریدی‌ها/ رفتن رونالدو جدی شد

نشریات پرتغالی امروز همگی با هم معتقد هستند که دوران کریستیانو رونالدو در رئال مادرید به پایان رسیده است.
شوک به رئال‌مادریدی‌ها/ رفتن رونالدو جدی شد
به گزارش سرویس یادداشت ومقاله تفتان ما،

صبح امروز نشریه ای بولا که یکی از معروف ترین نشریات ورزشی پرتغال است در گزارشی ویژه اعلام کرد که کریستیانو رونالدو از مشکلاتی که بر سر مالیات دادنش در اسپانیا پیش آمده به حدی عصبانی و خسته شده است که به فلورنتینو پرز گفته می خواهد مادرید را ترک کند.
 
در حالی که می توان با این خبر صرفا به عنوان یک ادعا برخورد کرد، دیگر نشریه مهم پرتغال که معمولا هر خبری را منتشر نمی کند، لحظاتی قبل این خبر را تایید کرده است. به گزارش رکورد، کریستیانو رونالدو دیگر به رئال مادرید بازنمی گردد و همین حالا تصمیمش را گرفته است. ستاره پرتغالی می خواهد بعد از جام کنفدراسیون ها راهی تیم دیگری شود. لیگ برتر انگلیس، سری آی ایتالیا و لیگ ۱ فرانسه می توانند مقصد بعدی او باشند.
 
به گفته جان هاگن، کارشناس مشهور فوتبال پرتغال، اینکه نشریه رکورد هم به جنبش نشریاتی که معتقد هستند رونالدو می خواهد از رئال برود پیوسته، قضیه را کمی جدی تر می کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا پرتغالی ها در مورد ستاره کشورشان درست می گویند یا خیر. لازم به ذکر است که نشریه بیلد و اشپورت اینتس در آلمان هم این خبر را پوشش داده اند.
 
رئال مادرید از زمان پیوستن رونالدو به این تیم، پس از ۱۲ سال قهرمان اروپا شد و دو بار دیگر هم این عنوان را تکرار کرد. رونالدو ۳ توپ طلا از ۴ توپ طلایی که در دوران ورزشی اش را برده در مادرید برده است. او در این تیم ۲ لالیگا، ۲ کوپا دل ری، یک سوپر کاپ، یک سوپرکاپ اروپا و ۲ جام باشگاه های جهان برده است. کریستیانو رونالدو در ۳۹۴ بازی برای رئال مادرید، ۴۰۶ گل به ثمر رسانده است. رونالدو که پس از ۶ فصل بازی در منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد، شاید پس از ۸ فصل بازی در مادرید، این تیم را به مقصد باشگاه دیگری ترک کند.
  منبع:طرفداری  
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 439680
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *