۰

دستگیری دو سارق قطعات خودرو در شمال تهران

رئیس کلانتری 101 تجریش، از دستگیری دو برادر سارق و اعتراف به 50 فقره سرقت قطعات خودرو در شمیرانات خبر داد.
دستگیری دو سارق قطعات خودرو در شمال تهران
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،سرهنگ علیرضا ناصری نژاد، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اعلام سرقت محتویات داخل خودرو، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: عوامل تجسس کلانتری به محل وقوع سرقت اعزام و تحقیقات مقدماتی خود را آغاز که در بررسی های میدانی صورت گرفته، مشخص شد که سارقان که بعداً مشخص شد برادر هستند با یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ به صورت دو نفره اقدام به سرقت محتویات خودروهای سواری پارک شده در مناطق کم تردد می کنند. همچنین در تحقیقات پلیسی، شماره انتظامی موتورسیکلت و محل سکونت آنان شناسایی گردید.
این مسئول انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از اخذ دستور دستگیری متهمان، تیمی از مأموران انتظامی به محل سکونت متهمان اعزام که هر دو سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ ناصری نژاد با اشاره به پذیرش جرم انتسابی از سوی سارقان تصریح کرد: سارقان که دارای چندین سابقه در خصوص سرقت و توزیع مواد مخدر می باشند به 50 فقره سرقت طی دو ماه اخیر در حوزه شمیرانات اعتراف کردند.
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم پارک خودرو در مناطق خلوت و کم تردد بدون استفاده از تجهیزات ایمنی گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 439679
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *