۰

سکوت فدراسیون در مورد تیم ملی امید/ چرا خبر پیروانی به طور رسمی اعلام نمی‌شود؟

فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب امیر حسین پیروانی در تیم ملی امید سیاست سکوت اتخاذ کرده است.
سکوت فدراسیون در مورد تیم ملی امید/ چرا خبر پیروانی به طور رسمی اعلام نمی‌شود؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حدود 35 روز تا شروع مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا در رده زیر 23 سال باقی مانده اما هنوز سرمربی تیم ملی امید به صورت رسمی معرفی نشده است.
بعد از بررسی‌هایی که از سوی کمیته فنی و توسعه به عمل آمد امیر حسین پیروانی به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم به هیأت رئیسه معرفی شد.
در جلسه روز گذشته بعد از بررسی‌های به عمل آمده طبق اخباری که در رسانه‌ها انتشار یافت هیأت رئیسه روی پیروانی به جمع بندی رسیدند و روی سرمربیگری او در تیم امید توافق کردند.
در حالی که این خبر از سوی تمامی رسانه‌ها مخابره شد سایت فدراسیون فوتبال در خبری که در مورد مصوبات جلسه روز گذشته منتشر کرد هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشت.
اگر این خبر درست نبوده باید از سوی فدراسیون تکذیب می‌شد اگر هم خبر درست بوده چرا این مسئله به طور رسمی اعلام نمی‌شود.
در همین رابطه طی تماسی که خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با کاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت او اعلام کرد: در مورد جلسه هیأت رئیسه و مفاد آن با مهدی تاج تماس بگیرید و هر خبری که هست او بیان می‌کند. ما دیروز نظراتمان را در این مورد گفتیم و نتیجه کامل گرفته شده است.
به هر حال معلوم نیست فدراسینن فوتبال چه سیاستی را دبنل ‌می‌کند و چرا در قابل تیم ملی امید که بعد زا تیم ملی بزرگسالان مهمترین رده سنی فوتبال است روزه سکوت گرفته است. 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 439608
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *