۰
به مناسبت هفته محيط زيست؛

گلزار شهداي گمنام شهرستان خاش توسط محيط بانان گلباران شد/ شهروندان با تشکیل نهادهای مردمی در حوزه محیط زیست مشارکت فعال تری داشته باشند

مسئولين و جمعي از پرسنل و محيط بانان اداره محيط زيست شهرستان خاش با حضور در آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار محمدي و شهداي گمنام شهرستان خاش وادای احترام به مقام والای شهدا، یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را به مناسبت هفته محيط زيست گرامی داشتند.
گلزار شهداي گمنام شهرستان خاش توسط محيط بانان گلباران شد/ شهروندان با تشکیل نهادهای مردمی در حوزه محیط زیست مشارکت فعال تری داشته باشند
رئيس اداره محيط زيست شهرستان خاش در حاشيه اين آيين، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه امروز به بركت خون شهيدان، انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري در عرصه هاي مختلف دارد، اظهار كرد: همه ملت ايران وظيفه دارند كه رهرو شهيدان باشند و در جهت تحقق آرمان هاي والاي آنان قدم بردارند.
 
جواد عرب مجاهد بيان كرد: براي شكر گذاري از نعمات الهي بايد آن ها را درست استفاده كنيم و پروردگار متعال نعمات بيشماري را به انسان ها عطا كرده كه بايد شكر گذار آن ها باشيم.
 
وي تصريح كرد: هوا از غذا و آب بسيار حائز اهميت تر است و لذا انسان براي تنفس و سالم زيستن به هواي پاك و تميز دارد و اين مسئله مهم به محيط زيست سالم بستگي دارد.
 
عرب مجاهد با اشاره به غبارروبي گلزار شهداي گمنام، گفت: اين برنامه ها سبب تعمين بخشيدن به درس آشنايي با ارزش ها و جايگاه والاي شهيدان است و ظرفيت بسيار عظيمي در فرهنگ سازي ارزش هاي ناب دين اسلام در نسل هاي آينده ايجاد مي كند.
 
وي اظهار كرد: شهيدان جنگ تحميلي حق بسيار بزرگي بر گردن ما دارند و تجديد ميثاق با شهداء و امام شهيدان در واقع پاسداشت خون آنان و تجديد بيعت و عهد با آن ها است و نبايد هرگز ذره اي از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دست برداريم.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت هفته محيط زيست با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهدا را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان و نيز به آنان اداي احترام كردند.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 439589
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *