صدور مجوز بهره‌برداری حوضچه آب‌شیرین کن چابهار – کنارک

21 خرداد 1396 ساعت 14:43

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز بهره‌برداری حوضچه آب‌شیرین کن چابهار – کنارک پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده صادر شد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،مجوز بهره‌برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار – کنارک واقع در 30 کیلومتری غرب چابهار  پس از بررسی‌های کارشناسی، توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی صادر شد.
وی افزود: صدور هرگونه مجوز ساخت و بهره‌برداری از اسکله‌ها و تاسیسات ساحلی و دریایی در محدوده سواحل کشور به استناد بند ۲۲ از ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۴۸ مجلسین و ماده واحد مصوب شماره ۱۸۴۲۳ مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی صرفآ بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است بر همین اساس کمیته صدور مجوز سازهای ساحلی و دریایی به استناد دستورالعمل‌های قانونی، رسیدگی به درخواست متقاضیان طرح‌های ساحلی را بر عهده دارد.
 مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این مجوزها حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر می‌شده و همه فعالان در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز بهره‌برداری سازه‌ها و تاسیسات دریایی، کارگروه گشت و نظارت بر سواحل اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به صورت مستمر در زمان‌های مختلف از سازه‌ها بازدید به عمل می آوردند تا ساخت و بهره برداری سازه مطابق مجوز صادر انجام شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 439566

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/439566/صدور-مجوز-بهره-برداری-حوضچه-آب-شیرین-کن-چابهار-کنارک

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir