۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

اقدامات تروریستی کور نمی‌تواند در اراده جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کند/ حملات حرم مطهر امام راحل و مجلس هيچ خللي در امنيت نظام وارد نمي كند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حوادث تروريستي حرم مطهر امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي را شديداً محكوم مي كنم و اين اقدامات تروریستی کور نمی‌تواند در اراده جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کند.
اقدامات تروریستی کور نمی‌تواند در اراده جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کند/ حملات حرم مطهر امام راحل و مجلس هيچ خللي در امنيت نظام وارد نمي كند
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به حوادث تروريستي صبح امروز در حرم مطهر امام خميني(ره) و صحن مجلس شوراي اسلامي، اظهار كرد: اين اشخاص و افرادي كه آنان را اجير كرده اند بايد بدانند كه اين حركات مذ بوحانه در اين برهه كه ايران اسلامي يكي از مقتدرترين و با صلابت ترين كشورهاي منطقه و حتي در جهان است نمي تواند كوچكترين خلل و خدشه اي را به امنيت و اراده پولادين ملت غيور اين كشور وارد كند.
 
وي با محكوميت اين حوادث، تصريح كرد: تروريست ها و اربابانشان بدانند كه اين ملت همواره در راه عزت و سربلندي كشور خود گام بر ميدارند و اينگونه حوادث زره اي در اعتقادات و باورهاي آن ها تغييري ايجاد نخواهد كرد.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه گروهك تروريستي داعش مثل هميشه عهده دار اين حوادث تروريستي شده است، گفت: اعضاي اين گروهك تكفيري و تروريستي همواره به دنبال ايجاد ناامني در منطقه هستند بر هيچ اصل اخلاقي و وجداني پايبند نيستند و تنها منطقه جنگ و مظلوم كشي را رواج مي دهند و با هزينه هاي ميلياردي آل سعود و اسرائيل خبيث اين جنايات را انجام مي دهند.
 
وي بيان كرد: دستگاه هاي امنيتي و انتظامي در حوادث تروريستي حرم مطهر امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي به خوبي ورود كردند و نبايد اجازه داد تا اينگونه حوادث دردناك و غم انگيز سبب ايجاد شكاف و اختلاف در جامعه شود و بايد ضمن خنثي سازي اين حوادث، هوشياري و بيداري ملت نيز چندين برابر شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه ريخته شدن خون افراد مظلوم و بي دفاع گناه كبيره است و بايد عاملان آن اشد مجازات شوند، اذعان كرد: ملت غيور ايران اسلامي بايد با وحدت و اتحاد جلوي گروهك هاي ضد اسلامي را بگيرند و نگذارند فعاليت اين گروهك ها افزايش و گسترش پيدا كند.
 
وي با طلب غفران الهی برای شهدا و آرزوی شفا برای مجروحان حوادث تروريستي امروز، اظهار كرد: قطعاً نیروهای امنیتی و انتظامی ما در کمترین زمان ممکن عاملان این حادثه را دستگیر و مجازات خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 439470
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *