۰
مدرس حوزه علميه و امام جمعه مسجد اهل سنت اشاعه توحيد خاش:

قیام عظيم و حماسي ۱۵ خرداد نقطه عطف نهضت اسلامی مردم ولايتمدار ايران اسلامي بود

مدرس حوزه علميه و امام جمعه مسجد اهل سنت اشاعه توحيد شهرستان خاش گفت: قیام عظيم و حماسي ۱۵ خرداد نقطه عطف نهضت اسلامی مردم ولايتمدار ايران اسلامي بود و مردم اين مملكت با رهبري مدبرانه امام راحل توانستند حماسه بزرگ را در تاريخ ايران جاودانه كنند.
قیام عظيم و حماسي ۱۵ خرداد نقطه عطف نهضت اسلامی مردم ولايتمدار ايران اسلامي بود
مولوي قدرت الله حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: قيام عظيم و حماسي 15 خرداد آغازگر حركت طوفاني و گسترده ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلا مي در راستاي برچيدن حكومت شاهنشاني و ظالم بود.
 
وي بيان كرد: شهداي قيام خونين 15 خرداد با احساس تكليف و مسئوليت در صحنه و ميدان حاضر شدند و بستر سرنگوني رژيم منحوس و ظالم شاه را رقم زدند و براي هميشه امام خميني(ره) اين روز را عزاي عمومي براي همه ملت اعلام كردند.
 
وي گفت: حماسه خونين ۱۵ خرداد سرآغاز بسياري از  تحولات اساسی در رویش بارقه‌های امید و شادي در دل ملت غيور ايران اسلامي بود که تلاش می‌کردند اسلام حقیقی را جایگزین نظام سلطنتی و ظالمانه نظام شاهنشاهی کنند.
 
مولوي حسين زهي با بيان اينكه سركوب خونين مردم توسط شاه در حقيقت ماهيت رژيم شاهنشاهي را براي همگان آشكار كرد، اذعان كرد: رعايت عدالت اجتماعي، دشمن شناسي، بصيرت، حمايت از محرومان و حساس بودن از مشخصه هاي راه امام راحل است كه بايد همگان اين موارد را رعايت كنند.
 
وي با بيان اينكه امام خميني(ره) نقش بسيار مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند، اظهار كرد: نقش بي بديل و بي نظير اما راحل بعنوان ركن اساسي رهبري بسيار مهم بود و چنانچه مديريت و رهبري اين امام بزرگ در همه عرصه ها سبب رسيدن اين انقلاب به بزرگي و عظمت شد و براي هميشه در تاريخ پر فراز و نشيب ايران اسلامي به يادگار ماند و جاودانه شد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 439355
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *