۰

اشتغال حلقه مفقوده آبادانی سیستان و بلوچستان

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سیستان و بلوچستان بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد و همین نبود اشتغال برای مردم حلقه مفقوده آبادانی استان است.
اشتغال حلقه مفقوده آبادانی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حبیب‌الله دهمرده امروز در زاهدان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد و همین نبود اشتغال برای مردم حلقه مفقوده آبادانی استان است.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خواسته ما از دولت این است که اشتغال، امنیت، رفاه و آسایش را برای مردم منطقه سیستان و بلوچستان ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر زیر ساخت‌ها انجام شود اشتغال به وجود می‌آید و اگر مرز باز‌ شود وضعیت اشتغال مردم منطقه تا حدودی خوب خواهد شد.
دهمرده افزود: در تمامی شهرهای استان ما از جمله زابل، زاهدان، چابهار، دیگر شهرها بیمارستان، مدرسه سالن ورزشی، صدها امکانات رفاهی و آموزشی دیگر است که باید ساخته شود که باعث ایجاد رونق و اشتغال در منطقه خواهد شد اما تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته و حتی همان پروژه‌هایی که چندین سال است به صورت نیمه کاره رها شده نیز به اتمام نرسیده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 439342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *