هلاکت شرور مسلح و عامل شهادت مأمور پلیس ایرانشهر

13 خرداد 1396 ساعت 13:33

فرمانده انتظامی استان از هلاکت تروریست مسلح و عامل شهادت مأمور پلیس ایرانشهر و دستگیری همدست وی در عملیات غافلگیرانه یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس خبر داد.


به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات این خبر گفت: در تاریخ دوازدهم فروردین ماه سال جاری در پی شهادت یکی از ماموران  انتظامی پلیس فرودگاه ایرانشهر، پایش های تخصصی پلیس برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: یگان های اطلاعاتی پلیس در تعاقب اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی سرنخ هایی از دخالت دو شرور مسلح در این خصوص بدست آوردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات فنی و تخصصی رد پای این اشرار و تروریست های مسلح را در ارتفاعات زردکوه ایرانشهر شناسایی کرده و محل تردد این افراد را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه افراد گفته شده به منظور فرار از قانون به طور مداوم محل اختفای خود را در ارتفاعات تغییر داده و در کپرها مخفی می شدند گفت: روز گذشته این اشرار در کمین یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه روی داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری عامل اصلی به شهادت رساندن مامور پلیس به هلاکت رسید و همدست وی نیز دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این اشرار، سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف، تحصیل مال نامشروع و مسروقه، حمل مسلحانه مواد مخدر، آدم ربایی، حمل و نگهداری سلاح غیره مجاز، چندین مورد درگیری مسلحانه با ماموران پلیس و ده ها شرارت دیگر را در پرونده خود دارند.
به گفته وی از این متهمان یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری، دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم عمومی، برخورد قاطع خواهد داشت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 439322

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/439322/هلاکت-شرور-مسلح-عامل-شهادت-مأمور-پلیس-ایرانشهر

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir