۰

از برپایی ایستگاه‌های افطاری صلواتی تا اعزام راویان سیره امام (ره) همراه کاروان‌های زیارتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ برپایی ایستگاه های صلواتی افطاری و برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم تحت عنوان "روح خدا در ماه خدا" از مهمترین برنامه های معنوی این ناحیه در بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) خواند.
از برپایی ایستگاه‌های افطاری صلواتی تا اعزام راویان سیره امام (ره) همراه کاروان‌های زیارتی
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،سرهنگ جمال مغروری، "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران" در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس،  برنامه های این ناحیه برای بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
وی با اشاره به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی افطاری و برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم تحت عنوان "روح خدا در ماه خدا" از مهم ترین برنامه های معنوی ما در این روز است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در ادامه ماه مبارک رمضان و یوم الله 14 و 15 خرداد را فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: از این رو  برپایی ایستگاه های فرهنگی، نمایشگاه های سیره روح الله و برگزاری مسابقات فرهنگی وصیت نامه الهی – سیاسی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر است.
سرهنگ مغروری با بیان اینکه اندیشه های درخشان امام خمینی(ره) تأثیرات مهمی در سراسر جهان به ویژه در دنیای اسلام به جا گذاشته است، افزود: یکی از راه های انتقال  فرهنگ انقلاب و انقلابی گری یادآوری و «بازخوانی خاطرات پیشکسوتان عرصه مبارزات دوران رژیم ستم شاهی و دوران هشت سال دفاع مقدس» است که این مراسم با عنوان «شب خاطره» به همت بسیج ناحیه ابوذر با حضور پیشکسوتان این عرصه ها برگزار خواهد شد.   
این فرمانده بسیجی برگزاری شب شعر با محوریت اشعار در مدح بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و اشعاری پیرامون انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های ادبی – فرهنگی این ناحیه برشمرد. 
 وی نمایش فیلم و مستندات موجود در مورد زندگی شخصی و سیاسی امام در پایگاه های مقاومت منطقه 19 را از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت ابوذ دانست و اظهارداشت: امسال برنماه های سالگرد رهبر فقید انقلاب اسلامی تا اذان مغرب ادامه دارد لذا علاوه بر اعزام نمازگرازان و زائرین مرقد امام خمینی (ره) به بهش زهرا (س) توزیع افطاری به عزاداران از برنامه های اجرایی ما است.
سرهنگ مغروری  با اشاره به اهمیت فضاسازی تبلیغاتی برای معرفی شخصیت برازنده امام خمینی(ره) به نسل های سوم و چهارم گفت: در این خصوص با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری کتابچه ها و بروشورهایی را تهیه، چاپ و بین زائران و شرکت کنندگان در بسیت و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) توزیع می کنیم.
وی تأکید کرد: امسال برای شناخت بیشتر جوانان با سیره و زندگانی امام راحل، تبیین گفتمان انقلاب و بصیرت افزایی  در کنار کاروان های اعزام خواهران و برادران بسیجی به مراسم ارتحال  از راویانی که نسبت به  سیره عملی امام دارای شناخت می باشند، بهره می گیریم.  
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 439298
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *