تلاش برخی کشور ها برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران همزمان با برگزاری انتخابات/ تروریست ها پاسخ حملات خود در مناطق مرزی را دریافت خواهند کرد

11 خرداد 1396 ساعت 13:37

سردار حسین اشتری گفت: مرزداران ما با دفاعی که انجام دادند، از ورود تروریست‌ها به کشور جلوگیری کردند، اقدامات تلافی‌جویانه انجام خواهد شد و تروریست‌ها پاسخ حملات خود را دریافت خواهند کرد.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهادت چند تن از ماموران ناجا در مرزهای کشور اظهار داشت: مرزداران ما با دفاعی که انجام دادند، از ورود تروریست‌ها به کشور جلوگیری کردند، این رشادت‌ها قابل تحسین است و اقدامات تلافی‌جویانه انجام خواهد شد و تروریست‌ها پاسخ حملات خود را دریافت خواهند کرد.
 
وی افزود: ما در داخل کشور از امنیت پایدار برخوردار هستیم و با همت دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هیچ مشکلی در داخل کشور وجود ندارد.
 
فرمانده ناجا گفت: در ایام انتخابات ریاست جمهوری، کشورهای زیادی تلاش کردند تا در داخل ایران ایجاد ناامنی و آشوب کنند ولی انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و ما این را مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هستیم.
 
سردار اشتری در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای ایام 14 خرداد عنوان کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام شده و همانند سال‌های گذشته مردم می‌توانند با اطمینان خاطر در این مراسم باشکوه شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 439243

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/439243/تلاش-برخی-کشور-ایجاد-ناامنی-آشوب-ایران-همزمان-برگزاری-انتخابات-تروریست-پاسخ-حملات-خود-مناطق-مرزی-دریافت-خواهند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir