۰
رئيس اداره ورزش و جوانان خاش خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان خاش با حضور ۵۵ تیم/ ورزش توام با برنامه در ماه رمضان نقش مهمی در تامین سلامت افراد روزه دار دارد

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: مسابقات جام رمضان اين شهرستان در مركز شهر و بخش هاي تابعه مركزي، نوك آباد و ايرندگان با حضور 55 تيم در حال برگزاري است.
برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان خاش با حضور ۵۵ تیم/ ورزش توام با برنامه در ماه رمضان نقش مهمی در تامین سلامت افراد روزه دار دارد
عبدالغفور قلندرزهي در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی متعددی برای شهروندان خاشی در حال برگزاري است، اظهار كرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش با حضور 24 تیم و در قالب 6 گروه و بيش از 300 ورزشكار از ادارات، موسسات، اصناف و اقشار مختلف مردم با نام جام" یادواره مرحوم بهمن گنگوزهي"  از اول ماه مبارک رمضان به مدت یکماه در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهرستان در حال برگزاري است.
 
وي بيان كرد: از شب نخست اين بازي ها تاكنون بيش از 13 بازي هر شب بعد از نماز تراويح برگزار كه تاكنون استقبال بسيار خوبي از اين مسابقات ده.
 
وي همچنين با اشاره به برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان در بخش هاي تابعه شهرستان خاش،  تصريح كرد: جام فوتسال روستایی شهرستان خاش در بخش نوک آباد با 11 تيم، سالن ورزشی شيرآباد دهستان گوهرکوه با 8 تيم، در سالن روستايي اسماعيل آباد و در بخش ايرندگان سالن ورزشي ده رئيس با 12 تيم نيز در اين ماه در حال برگزاري است.
 
قلندرزهي با اشاره به ساير برنامه هاي ورزشي در ماه مبارك رمضان، گفت: صعود کوهنوردان ادارات زندانهای استان به قله 4050 متری تفتان 'بام شرق ایران'، رقابت هاي كشتي گيران و كونگ فو كاران، همايش پياده روي خانوادگي ويژه بانوان، غبارروبي گود زورخانه، مسابقات آمادگي جسماني و ايروبيك ويژه بانوان و برگزاري محفل انس با قرآن وي ویژه کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی و ورزشکاران از جمله برنامه هاي ورزشي در ماه رمضان است.
 
وي گفت: ورزش توام با برنامه و اصولی در ماه مبارک رمضان نقش مهمی در تامین سلامت ورزشکاران روزه دار دارد.
 
قلندرزهي خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان روستایی است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اظهار کرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی؛ تحصیل، تهذیب ،ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 439197
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *