۰

بیانی: استقلال برای صعود باید گلزنی کند/ پرسپولیس ۱۰ درصد شانس صعود دارد

کاپیتان اسبق استقلال گفت: استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم مسابقات لیگ آسیا باید دروازه العین را باز کند.
بیانی: استقلال برای صعود باید گلزنی کند/ پرسپولیس ۱۰ درصد شانس صعود دارد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،شاهین بیانی ، در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال و العین در امارات گفت: بازی سختی است، العین یکی از تیم‌های خوب عربی بود که بازی آن را در ورزشگاه آزادی دیدیم. نتیجه پیروزی یک بر صفر برای استقلال نتیجه شکننده‌ای است و اگر استقلال می‌خواهد به مرحله یک چهارم مسابقات لیگ آسیا صعود کند، باید در امارات گلزنی کند. نمی‌گویم از ابتدا حمله کند، بلکه شاگردان منصوریان باید با بازی حساب‌شده و منطقی در میدان حاضر شوند و به فکر گلزنی هم باشند، زیرا استقلال با باخت 2 بر یک هم صعود می‌کند.
وی ادامه داد: العین در خانه خودش هجومی‌تر از تهران بازی خواهد کرد، ضمن اینکه استقلال همچنان امید ابراهیمی و امید نورافکن را در اختیار ندارد. برخی بازیکنان بدون جانشین هستند که در استقلال امید ابراهیمی از این جمله بازیکنان است. مثل طارمی و سیدجلال حسینی در پرسپولیس، استقلال اگر گل بزند، حتماً صعود خواهد کرد، اما بدون گلزنی شانس استقلال برای صعود کم می‌شود.
کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه امکان دارد شاهد دربی آسیایی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشیم، گفت: پرسپولیس اگر پنالتی را در تهران گل‌ می‌کرد، مثل استقلال شانس صعود داشت، اما اکنون استقلال 50 درصد شانس صعود دارد، ولی پرسپولیس 10 درصد شانس صعود دارد. شکست دادن لخویا در خانه‌اش کار دشواری است، روی کاغذ بعید است پرسپولیس صعود کند و شاهد دربی در آسیا باشیم، اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.
بیانی در مورد قهرمانی استقلال در سال 90 گفت: در آن سال من با استقلال قهرمان آسیا شدم و همیشه حسرت ستاره سوم استقلال به دلم ماند، زیرا در فینال بازی را به الهلال در ضربات پنالتی در قطر واگذار کردیم و دستمان به ستاره سوم نرسید. اکنون قهرمانی برای تیم‌های ایرانی در آسیا خیلی سخت شده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 439106
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *