۰

فتح خرمشهر تجلی آیات قرآن کریم و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود

فتح خرمشهر تجلی آیات قرآن کریم و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود و سوم خرداد یاد آور ایستادگی و مقاومت هر ایرانی و دفاعی جانانه از وطن وآفریدن تاریخ مقاوت و بیداری دربلندای قله دفاع مقدس است.
فتح خرمشهر تجلی آیات قرآن کریم و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود
به گزارش تفتان ما، سوم خرداد 1361 پس از 578"روز، پاره تن ایران (خرمشهر) دوباره به ایران بازگشت، سوم خرداد یاد آور بزرگ مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان روز های سخت و نفس گیر همچون شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی، حسن باقری، مسعود بختیاری و یاد آور رشادت های محسن رضایی، سوم خرداد یاد آور نسیم صبح آزادی، روز مقاوت و ایثار و پیروزی،  یاد آور نفس پاک شهیدان عملیات بیت المقدس که به خونین شهر(خرمشهر) قهرمان شادابی و نشاط بخشیدند.
 
سوم خرداد یاد آور ایستادگی و مقاومت هر ایرانی و دفاعی جانانه از وطن وآفریدن تاریخ مقاوت و بیداری در بلندای قله دفاع مقدس و یاد آور بهم گره خوردن دستانی است که در سر اندیشه ای بجز دفاع از خاک پاک ایران مقدس را در ذهن نداشتند.
 
سوم خرداد یعنی حماسه ای بزرگ آفریدن، یعنی چیره شدن اندیشه های ناب ایرانی درنبردی نابرابر، یعنی شاهد نصرت خداوند در دفاع از انسان و انسانیت یعنی اینکه خرمشهر هنوز نام مقدس خرمشهر را  به دوش می کشد.
 
سپاس بی‏حد بر خداوند قادر که کشور اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و نصر بزرگ خود را نصیب ما فرمود.
 
با یقین به آنکه«مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ اللَّهِ» از فرزندان اسلام و قوای سلحشور مسلح، که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد و کشور بقیة اللَّه الاعظم ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ را از چنگ گرگان آدمخوار که آلت هایی در دست ابرقدرتان خصوصاً آمریکای جهان خوارند، بیرون آورد و ندای اللَّه اکبر را در خرمشهر عزیز طنین‏انداز کرد و پرچم پر افتخار لا اله الا اللَّه را بر فراز آن شهرِ خرّم ـ که با دست پلید خیانتکاران قرن به خون کشیده شده و خونین شهر نام گرفت ـ [بیافراشت‏] تشکر می‏کنم و آنان فوق تشکر امثال من هستند.
 
آنان به یقین مورد تقدیر ناجی بشریت و برپاکننده عدل الهی در سراسر گیتی ـ روحی لتراب مقدمه الفداء ـ می‏باشند. آنان به آرم «ما رَمَیْتَ إذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّه رَمی»‏ مفتخرند.
 
فتح خرمشهر، یک مسأله عادی نبود. این که پانزده الی بیست هزار نفر به صف برای اسارت بیایند و تسلیم شوند، مسأله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است. (فرازی از بیانات رهبر کبیر انتقلاب امام خمینی و رهبر اندیشمندمان امام خامنه ای)
 
آری اینچنین بود که فرزندان دلاور ایران زمین توانساتند با غیرت ایرانیشان بار دیگر حماسه ساز شوندو به جهانیان نشان دهند تکه ای از خاک ایران را به هیچ اجنبی و متخاصمی نخواهیم داد.فرزندان امروز ایران همانند اسلافشان جهان آراها بار دیگی با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت كردند و ادامه راه در جانفشانی برای ایران عزیز است.
 
---------------------------------------------
گزارش از وحيد ريگي حسين آبادي مدرس دانشگاه هاي سطح شهرستان خاش
---------------------------------------------
انتهاي پيام/
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 439024
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *