۰

بازار کتاب تحت تاثیر نمایشگاه کتاب/ توجه‌ها به «آخرین نخست وزیر» جلب شد

نمایشگاه کتاب تهران بعد از فعالیتی یازده روزه تمام شد اما ظاهرا تاثیر آن بر کتاب‌فروشی‌ها فراتر از آن است.
بازار کتاب تحت تاثیر نمایشگاه کتاب/ توجه‌ها به «آخرین نخست وزیر» جلب شد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،نمایشگاه‌ سی‌ام کتاب تهران هم به کار خود پایان داد و ناشران پس از یک ماراتن چند روزه به روال عادی خود بازگشتند، برخی از این بازه یازده روزه راضی بودند و برخی آن را مناسب نمی‌دانند.
با برخی کتابفروشی‌ها هم صحبت می‌شد از نامناسب بودن وضعیت نشر همچنان گلایه داشته و ابراز می‌کردند فروش خوبی ندارند از این رو برخی آثار پرفروشی را طی هفته پایانی اردیبهشت ماه مطرح نکردند.
اما از جمله آثاری که در هفته گذشته در لیست پرفروش‌ها دیده می‌شود کتاب هایی است که مزین به تقریظ رهبر انقلاب هستند که از جمله آنها می‌توان به «گلستان یازدهم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «دختر شینا» اشاره کرد؛ اما در کنار این آثار کتابی که در نمایشگاه کتاب تهران هم به خوبی دیده شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت کتاب «آخرین نخست وزیر» است.
ردیف عنوان کتاب پرفروش اول وقتی مهتاب گم شد پرفروش دوم بازگشت از نیمه اره، جدال دو اسلام، من پیش از تو، قهوه سرد آقای نویسنده، انقلاب و نظریه‌های اجتماعی پرفروش سوم - کتاب «آخرین نخست وزیر» جلد اول از زندگی و زمانه میرحسین موسوی از 1320 تا 1368 به قلم جواد موگویی است که ناشر برگزیده سال 95 یعنی انتشارات شهید کاظمی آن را برای نخستین بار در اردیبهشت ماه سالجاری عرضه کرد. پیش از این از جواد موگویی کتاب «اسرار آیت» نگاهی به زندگی شهید سید حسن آیت از سوی نشر حکمت اشراق منتشر شده بود، که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.
ردیف نام نویسنده نویسنده اول جوجو مویز، روح‌الله نامداری، حمید حسام نویسنده دوم علی الفت‌پور نویسنده سوم حسین سیدی، بهناز ضرابی‌زاده، حجت‌الاسلام ابهری اما «جدال دو اسلام» و «انقلاب و نظریه‌های اجتماعی» هم از آن دسته کتاب‌هایی هستند که همچنان فروش خوبی دارند. کتاب «تقلب سبز» کوششی در راستای مستند کردن تلاش تاریخی جوانان این مرز و بوم در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌هایشان به شمار می‌آید. نخستین چاپ کتاب «تقلب سبز» در بهار 1392، در 186 صفحه پالتویی، با شمارگان دو هزار نسخه به بهای چهار هزار و 300 تومان از سوی دفتر نشر معارف و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است.
ردیف عنوان ناشر ناشر اول دفتر نشر معارف ناشر دوم سوره مهر ناشر سوم افق جهت دریافت و مشاهده جدول کامل پرفروش‌های هفته پایانی اردیبهشت 96 اینجا     را ببینید.
انتهای پیام/
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 438767
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *