۰

جلال ملکی: اخلاق را رعایت کنید/ مردم نیروهای خدمتگزار را می‌شناسند

جلال ملکی در پاسخ به رسانه‌هایی که می‌گویند او با حادثه پلاسکو معروف شده و در انتخابات شرکت کرده است گفت: اجازه بدهیم در این زمینه مردم تصمیم بگیرند، در سال‌های اخیر مردم به خوبی با رسانه‌ها آشنا شده‌اند و قدرت تحلیل دارند و چشم بسته هرآنچه که برخی سعی می‌کنند به آن‌ها القا کنند را قبول نمی‌کنند.
جلال ملکی: اخلاق را رعایت کنید/ مردم نیروهای خدمتگزار را می‌شناسند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،جلال ملکی سخنگوی لیست خدمت   با اشاره به تعدد و تکثر لیست‌های انتخاباتی جریان مقابل نیروهای انقلابی اظهار داشت: نیروهای انقلابی همیشه وحدت و انسجام داشتند و این امر جدیدی نیست و وحدت کلمه همان چیزی است که مورد تاکید امام(ره) بوده است.
وی افزود: ما با اینکه آیتم‌های زیادی برای انتخاب نفرات داشتیم، اما با برگزاری جلسات متعدد و مدوام که با حداقل غیبت نفرات تشکیل شد، خیلی سریع به یک جمع‌بندی رسیدیم.
سخنگوی لیست خدمت با بیان اینکه برنامه‌ها ریزی‌ها برای لیست خدمت از مدت‌ها پیش انجام شده و علت تاخیر در اعلام اسامی به دلیل مشخص نشدن وضعیت احراز صلاحیت برخی کاندیداها بوده است عنوان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که هنوز روحیه برادری و یکپارچگی بین نیروهای خدمت‌گذار و مخصوصا اعضای لیست خدمت وجود دارد.
جلالی در پاسخ به رسانه‌هایی که می‌گویند او با حادثه پلاسکو معروف شده و در انتخابات شرکت کرده است گفت: اجازه بدهیم در این زمینه مردم تصمیم بگیرند، در سال‌های اخیر مردم به خوبی با رسانه‌ها آشنا شده‌اند و قدرت تحلیل دارند و چشم بسته هرآنچه که برخی سعی می‌کنند به آن‌ها القا کنند را قبول نمی‌کنند.
وی در پایان گفت: مردم نیروهای خدمتگزار را می‌شناسند و فارغ از گرایش‌های سیاسی و جناحی به خدمتگزاران رای خواهند داد، اما آنچه حائز اهمیت است این است که اخلاق در انتخابات رعایت شود، مردم دوست دارند کسانی که قرار است به عنوان مسئول در در کشور فعالیت کنند در مرحله اول اخلاق‌مدار باشند و رعایت اخلاق را در دستور کار خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 438708
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *