۰

دستگیری عامل ربایش پسر 7 ساله در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از عمليات موفقيت آميز کاراگاهان پلیس در شناسايي و دستگيري عامل ربایش پسر بچه 7 ساله خبر داد.
دستگیری عامل ربایش پسر 7 ساله در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی آدم ربایی صورت گرفته در تاریخ 13/02/96 در شهرستان بهشهر استان مازندران و اطلاع از انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستانن، دستگیری این آدم ربا به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.  
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و بکارگیری کلیه امکانات در نهایت متهم را در یکی از مخفیگاه هایش در حاشیه شهر زاهدان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.  
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی از خانواده این پسربچه، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 438686
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *