۰
جام بیت المقدس گرامیداشت شهید روح الله عالی

خاش میزبان مسابقات پرس سینه قهرمانی سیستان و بلوچستان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی سیستان و بلوچستان به میزبانی این شهرستان خبر داد.
خاش میزبان مسابقات پرس سینه قهرمانی سیستان و بلوچستان
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: رقابت های پرس سینه قهرمانی استان جام بیت المقدس گرامیداشت شهید روح الله عالی از 3 خرداد به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان خاش برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه نفرات برتر این دور به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند، افزود: پیش بینی می شود، که بیش از 100 ورزشکار استان در این رقابت ها که در دو نوبت صبح و بعدازظهر شرکت کنند.
 
قلندرزهی با بیان اینکه این رقابت ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.
 
وی سطح ورزشکاران این رشته ورزشی در خاش را خوب ارزیابی و تصریح کرد: ورزشکارانی که به رکوردهای کشوری نزدیک باشند و کمیته فنی هیات نیز آنها را تایید کند در این پیکارها شرکت خواهند کرد.
 
قلندرزهی ادامه داد: با هدف از برگزاري اين مسابقات، تقویت روحیه نشاط و شادابی در میان ورزشکاران و تاکید به اهمیت ورزش در زندگی روزمره با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ورزش است.
 
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اذعان کرد: ورزشکاران شهرستان خاش نیز برای حضوری موفق در این رقابتها آمادگی مطلوبی دارند و با توجه به شرایط میزبانی و با بهره مندی صحیح از آن، امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستیم.
 
وی اظهار کرد: بدنسازی به عنوان رشته ورزشی جذاب و مفرح زمینه جذب سه هزار و 200 نفر را در استان به صورت سازمان یافته فراهم کرده است.
 

 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 438662
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *