۰

زیدوند: مدال را برای من کنار نگذاشته‌اند/ برای بهترین نتیجه تا آخرین لحظه می‌جنگم

ملی‌پوش وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت:‌ مدال را برای من در این مسابقات کنار نگذاشته‌اند و برای رسیدن به آن تا آخرین لحظه باید بجنگم.
زیدوند: مدال را برای من کنار نگذاشته‌اند/ برای بهترین نتیجه تا آخرین لحظه می‌جنگم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهدی زیدوند  درباره حضورش در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ من هم از نظر روحی و روانی و آمادگی جسمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارم.
وی ادامه داد: همه چیز برای کسب یک نتیجه عالی در این مسابقات فراهم است و من هم تنها برای کسب مدال طلا روی تشک خواهم رفت. امیدوارم روز مسابقه هم روز من باشد و هر آنچه که در تمرینات مرور کرده‌ایم روی تشک پیاده کنم.
زیدوند در پاسخ به این سوال که به نظر نمی‌رسد کار سختی برای کسب مدال در این مسابقات داشته باشد گفت:‌ مدال را برای من کار نگذاشته‌اند که بروم و آنرا با خودم بیاورم؛ با حضور کشتی‌گیران مطرح آذربایجان، ترکیه و ازبکستان کار سختی خواهم داشت، اما من از انگیزه بالایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردار هستم و برای بهترین نتیجه تا آخرین لحظه می‌جنگم.
دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: امیدوارم تمام اعضای تیم‌های کشتی ایران در این مسابقات موفق باشند و مانند همیشه پرچم ایران را بالا گه دارند و باعث سربلندی کشورمان و شادی دل مردم شوند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 438635
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *