۰

مناظره‌ها سبب شد مردم با خوی و خصلت کاندیداها بیشتر آشنا شوند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مناظره‌ها در شناخت مردم از کاندیداها تاثیرگذار بود و سبب شد مردم با خوی و خصلت آنها بیشتر آشنا شوند.
مناظره‌ها سبب شد مردم با خوی و خصلت کاندیداها بیشتر آشنا شوند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،مولوی نذیر احمد سلامی امروز   در زاهدان اظهار کرد: تاثیر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار زیاد و مهم است و مشارکت حداکثری مشروعیت نظام را ثابت کرده و پایه‌های آن را استحکام می‌بخشد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هم دوستان و هم دشمنان به مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای چشم دوخته اند دشمنان میخواهند حضور مردم را کمرنگ جلوه داده و پیوند مردم را با نظام کم جلوه دهند.
وی ادامه داد: دوستان سعی و تلاش دارند تا مشارکت حداکثری اتفاق بیوفتد تا پیوند مردم و نظاام هرچه مستحکم تر به نمایش گذاشته شود و مایوسی دشمنان را به دنبال داشته باشد.
سلامی گفت: ما از مردم هوشیار و آگاه میخواهیم امروزه که به بلوغ سیاسی رسیده‌اند کاری کنند که انتخابات به نفع کشور و نظام رقم بخورد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مناظره‌ها مردم را برای حضور در انتخابات آماده کرد و در شناخت مردم از کاندیداها تاثیرگذار بود و سبب شد مردم با خوی و خصلت آنها بیشتر آشنا شدند.
وی افزود: امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و اقتدار نظام در دنیا را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 438548
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *