۰

آقای روحانی! بگویید منزل مسکونی خود در شمال تهران را ما به ازای چه چیزی دریافت کرده اید!/اگر روحانی سندی از تخلف قالیباف در اختیار دارد در رسانه هایش منتشر کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اظهارات روز گذشته روحانی در مناظره که گفته بود خانه ای که به وی اعطا شده است آقای قالیباف می داند ما به ازای چه چیزی بوده است، گفت: حتما باید اقای روحانی پاسخ گو باشد و بگوید که خانه ای با این عظمت و با شرایط ویژه اقساطی را چگونه در تصرف خود قرار داده است.
آقای روحانی! بگویید منزل مسکونی خود در شمال تهران را ما به ازای چه چیزی دریافت کرده اید!/اگر روحانی سندی از تخلف قالیباف در اختیار دارد در رسانه هایش منتشر کند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،پرویز سروری، عضو شورای اسلامی شهر تهران  در واکنش به اظهارات روحانی در آخرین مناظره انتخاباتی که گفته بود خانه ای که به وی اعطا شده است آقای قالیباف می داند ما به ازای چه چیزی بوده است، گفت: حتما باید اقای روحانی پاسخ گو باشد و بگوید که خانه ای با این عظمت و با شرایط ویژه اقساطی را چگونه در تصرف خود قرار داده است.
 
وی در ادامه خطاب به روحانی اظهارداشت: اقای روحانی برخی افراد آرزوی یک متر زمین در جنوبی ترین نقطه تهران را دارند بعد شما می گویید منزلی را در شمالی ترین نقطه تهران ما به ازای چیزی دریافت کرده اید؛ آیا تمام مردم تهران هم می توانند همانند شرایطی که شما منزل اختیار کرده اید آن ها هم اختیار کنند؟ لطفا به مردم بگویید که این منزل را ما به ازای چه چیزی دریافت کرده اید.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقای روحانی پاسخ دهید این رانت ما به ازای چه چیزی به شما اعطا شده است، عنوان کرد: اگر اقای روحانی پاسخ روشنی در برابر این رانتی که دریافت کرده نداشته باشد قطعا اعتماد مردم را نسبت به خود در انتخابات از دست می دهد، اقای روحانی باید پاسخ دهد که این رانت را ما به ازای چه چیزی دریافت کرده است.
 
سروری همچنین با اشاره به سخنان روحانی در خصوص جلوگیری از افشای پرونده قالیباف در سال 84 بیان کرد: بر فرض محال که اقای روحانی چنین کاری را کرده باشند، باید به اقای روحانی بگویم اگر پرونده ای از اقای قالیباف در دست دارید منتشر کنید، شما که تمام مسائل محرمانه کشور را در مناظرات بازگو کردید خب این پرونده را هم بگویید.
 
وی ادامه داد: اگر بر فرض محال پرونده ای از اقای قالیباف در اختیار آقای روحانی بوده و به آن رسیدگی نکرده به مردم و نظام ظلم کرده است ، اگر اقای روحانی سندی مبنی بر ادعایی که مطرح کرده در اختیارش است در رسانه های خود منتشر کند و اگر نیست که خلاف واقع گفته شده است و باید به این موضوع رسیدگی صورت پذیرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 438529
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *