۰
با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني

دستگيري سارق 35 ميليون ریالی حساب بانكي توسط پليس در خاش/ سارق منزل با 6 فقره سرقت به آخر خط رسيد

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خاش با تاكيد بر اينكه اطلاعات حساب بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد، از دستگیری سارق 35 میلیون ریالی توسط پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري سارق 35 ميليون ریالی حساب بانكي توسط پليس در خاش/ سارق منزل با 6  فقره سرقت به آخر خط رسيد
سرهنگ غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در پي شكايت فردي مبني بر سرقت غيرمجاز از حساب بانكي اش، موضوع در دستور كار كارشناسان و ماموران پليس فتا فرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه 35 ميليون ريال به صورت غيرمجاز توسط سارق از حساب بانكي برداشت شده بود،  تصريح كرد: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه برداشت از حساب شاكي در قالب برداشت از دستگاه عابربانك صورت گرفته است.
 
سرهنگ نورا بيان كرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بعد از تحقيقات، مظنون پرونده را شناسایی و با استفاده از سرنخ های موجود متهم به پليس فتا احضار شد.
 
وي خاطرنشان كرد: متهم که در بازجویی پلیس ابتدا منکر اقدام مجرمانه خود بود، با رویت مستندات و شواهد پلیس به سرقت معترف شد.
 
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: متهم در اعتراف خود اعلام کرد؛ "به واسطه آشنایی و دوستی با شاکی و همراهی او در یک فقره به کارت وی دست یافته و با سوء نیت اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی به مبلغ 35 میلیون ریال كرده است".
 
وي با بيان اينكه  متهم پس از بازجویی و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: در برخي موارد افراد سودجو با قرار گرفتن در صف هاي دستگاه هاي عابربانك و سرقت رمز و اطلاعات حساب شما در فرصتي مناسب اقدام به سرقت مي كنند كه بايد شروندان ضمن مراقبت در هنگام استفاده از دستگاه هاي خودپرداز و كارت خوان، رمز عبور اصلي و دوم و اطلاعات شخصي رايانه اي و حساب بانكي خود را در اختيار افراد ديگر قرار ندهند و به صورت مداوم رمز دوم حساب بانكي خود را تغيير دهند و سرويس پيامک حساب بانکي‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده، سريعا از آن مطلع شوند.
 
سرهنگ نورا همچنين از عمليات موفقيت آميز ديگري خبر داد و اذعان كرد: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان خاش، اين مورد در دستور كار ماموران نيروي انتظامي قرار گرفت.
 
وي بيان كرد: كارآگاهان پليس اگاهي خاش با انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي و تخصصي يك نفر سارق به هويت مشخص را در حين سرفت در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
 
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خاش اظهار كرد: سارق در اعترافات خود به 6 فقره سرقت منزل، اشياء قيمتي و وجوه نقد معترف شد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 438524
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *