۰

مرگ، عاقبت چاقوکشی پسر معتاد+ عکس

درگیری و چاقوکشی پسر معتاد برای مطالبه پول، به جنایت و مرگ خودش منجر شد.
مرگ، عاقبت چاقوکشی پسر معتاد+ عکس
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،در ساعت 22:30 مورخه 15 اردیبهشت 96 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد.
با حضور مأموران در بیمارستان و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی بنام محسن ( 32 ساله ) بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه گردن، توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است؛ اما با این وجود و به علت شدت جراحت فوت نموده است.
اظهارات اولیه خانواده متوفی:
اعضای خانواده محسن ( متوفی ) در تحقیقات اولیه بعمل آمده از سوی مأموران کلانتری عنوان داشته بودند: محسن جهت تأمین هزینه موادمخدر مصرفی خود مطالبه پول کرد اما با مخالفت ما روبرو شد؛ به همین علت چاقویی از آشپزخانه برداشت و تهدید کرد که خودش را با چاقو می زند؛ نهایتا زمانی که دید کسی حاضر به دادن پول به او نیست، خودش را از ناحیه گردن و با چاقو مصدوم کرد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
تحقیقات پلیسی:
کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به بیمارستان و بررسی جسد متوفی موفق به شناسایی آثار جراحت ناشی از درگیری بر روی جسد شدند.
در ادامه کارآگاهان جهت بررسی فرضیه "درگیری منجر به جنایت" به خانه متوفی در یکی از شهرک های مسکونی در منطقه کیانشهر رفته و تحقیقات میدانی از همسایگان متوفی و خانواده اش در دستور کار آنها قرار گرفت .
در شرایطی که خانواده متوفی همچنان بر اظهارات اولیه خود تأکید داشتند ، کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل زندگی متوفی و خانواده اش اطلاع پیدا کردند که قبل از بروز حادثه برای متوفی و انتقال وی به بیمارستان، مابین او و اعضای خانواده اش درگیری ایجاد شده است.
در ادامه یکی از اعضای مجتمع در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت: خودم شنیدم که خواهر متوفی خطاب به برادر بزرگتر متوفی عنوان داشته که رضا چرا محسن را با چاقو زدی ؟ 
دستگیری برادر متوفی :
با توجه به نتیجه تحقیقات از محل زندگی متوفی، دستگیری برادر بزرگتر متوفی به نام "رضا" (34 ساله) در حالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که همزمان با انتقال متوفی به بیمارستان، رضا از محل سکونتش متواری شده بود.
سرانجام در ساعت 16:00 مورخه 16 اردیبهشت 96 کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل تردد رضا در کیانشهر وی را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی، متوقف و دستگیر کردند.

 
اعتراف به درگیری با برادر:
"رضا" پس از انتقال به اداره دهم آگاهی ، در برابر سؤالات کارآگاهان در خصوص وجود آثار جراحت شدید بر روی سر و انگشتانش مجبور به اعتراف به درگیری با برادرش شد و عنوان داشت: برادرم چندین سال است که به مصرف شدید موادمخدر اعتیاد دارد و غالبا برای تهیه هزینه مصرف مواد، اعضای خانواده و بویژه مادرمان را تحت فشار قرار می داد.
روز حادثه نیز قصد داشت تا به همین شیوه و شگرد از مادرمان پول موادش را تأمین کند که این بار من دخالت کردم.
رضا از داخل آشپزخانه چاقویی برداشت و به سمت حمله ور شد و مرا از ناحیه سر و انگشتان مجروح کرد؛ نهایتا در حین کش و قوس و درگیری، رضا به روی زمین افتاد و چاقو به گردنش برخورد کرد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده و با وجود عدم طرح شکایت در پرونده، برادر متوفی به عنوان متهم پرونده و به دستور بازپرس پرونده ، جهت بررسی صحت اظهارات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ جسد متوفی نیز جهت شناسایی دقیق نحوه اصابت چاقو به ناحیه گردن به پزشکی قانونی منتقل شد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 438333
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *