ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی شنوایی شناسی

17 ارديبهشت 1396 ساعت 13:04

رئیس شانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی شنوایی شناسی خبرداد.


به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،بهرام جلائی در ارتباط با شانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره سراسری تبادل اطلاعات علمی و بحث و بررسی و همچنین به اشتراک گذاشتن مباحث نوین و جدیدی که در رشته شنوایی شناسی مطرح می شود و آگاهی جامعه متخصص از موضوعات پژوهشی شنوایی مربوط به پیشگیری ، تشخیص و درمان توانبخشی مشکلات شنوایی و تعادلی و وزوز گوش بخصوص در دوران سالمندی است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شعار کنگره شانزدهم، حفاظت از شنوایی و صیانت از حیطه حرفه ای شنوایی شناسی است.
رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران ادامه داد: در کنگره پیش رو، 11 محور با موضوعات توانبخشی شنیداری، کاشت حلزون، آزمون های مرکزی، بدشنوایی، وزوزگوش، دستگاه تعادل و آزمون های تعادلی، اطفال و غربالگری، الکتروفیزولوژی شنوایی، بیماری ها و سندرم ها، سالمندی و تمرکز بر سالمندان ,سر و صدا و شنوایی سالمندان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت : در این کنگره از سخنرانان برجسته ایرانی خارج از کشور و همین طور از سخنرانان خارجی دعوت به عمل آمده و این کنگره دارای 13.25 امتیاز باز آموزی برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره می باشد.
وی، گروه هدف را فارغ التحصیلان کلیه مقاطع شنوایی شناسی ، علوم مرتبط اعم از گفتاردرمانی ، روانشناسی ، بهداشت عمومی و علوم اعصاب و گروه های پزشکی گوش و حلق و بینی ، اطفال ، مغز و اعصاب و گروه های مرتبط با مباحث علوم شنوایی می باشند.
یادآوری می‌شود: شانزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از 19 تا 21 اردیبهشت ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 438330

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/438330/ارائه-جدیدترین-دستاوردهای-علمی-شنوایی-شناسی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir