۰

مدیران مدارس برای اداره مدرسه مستأصل هستند/ قطع گاز یکی از مدارس ملایر به دلیل بدهی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: مدیران برای اداره مدارس به شدت مستأصل و معترض هستند و با وجود اینکه قرار بود دیگر مدرسه‌ای به دلیل بدهی با قطع برق، آب و گاز مواجه نشود چندی پیش گاز یک مدرسه در ملایر به دلیل بدهی قطع شد.
مدیران مدارس برای اداره مدرسه مستأصل هستند/ قطع گاز یکی از مدارس ملایر به دلیل بدهی
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات فرهنگیان شهرستان ملایر، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات همان مسائل عمده فرهنگیان سراسر کشور است، اظهار داشت: مشکلاتی همچون پاداش‌های پایان خدمت فرهنگیان که پرداخت دیرهنگام باعث از بین رفتن حلاوت آن می‌شود، تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و معلمان نهضت سواد آموزی که به امید تبدیل وضعیت سال‌هاست در این شغل فعالیت دارند، از مسائلی است که مردم در دیدارها عنوان می‌کنند.
وی افزود: مهرماه سال گذشته دانش‌آموزان و والدین ملایری آنها به طرح ناقص و بی سر و سامان هدایت تحصیلی اعتراضاتی داشتند که متاسفانه به برخورد فیزیکی منجر شد و جلوه بدی داشت؛ باید توجه داشت که یک طرح عجولانه مشکلاتی این‌گونه را در یک اداره صد درصد فرهنگی ایجاد نکند.
آزادیخواه با بیان اینکه کمبود معلم یکی از مشکلات شهرستان ملایر است، ادامه داد: در شهری مثل ازندریان با 15 هزار نفر جمعیت، رشته تجربی برای دختران وجود ندارد و دلیل آن هم کمبود معلم عنوان می‌شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دخالت‌های بیجای سیاسی در آموزش و پرورش شهرستان و انتظارات صددرصد سیاسی، غیرمردمی و غیرکارشناسی یکی دیگر از مشکلات پیش‌روی فرهنگیان در این شهرستان است.
وی مسئله سرانه مدارس را مشکلی ملی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران برای اداره مدارس به شدت مستأصل و معترض هستند و علی رغم اینکه قرار بود دیگر مدرسه ای به دلیل بدهی با قطع برق و آب و گاز مواجه نشود چندی پیش یک مدرسه در ملایر به دلیل بدهی گازش قطع شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آزادیخواه اضافه کرد: در بخش مسکن مهر ملایر هم مشکل کمبود شدید کلاس درس دارد و یک مدرسه هم که امسال در مسکن مهر تسیس شد ابتدای سال مشکل انشعابات داشت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نتیجه شفافی از دانشگاه فرهنگیان و مسئله صندوق ذخیره نگرفتیم؛ لازم بود بعد از اینکه ثابت شد این تخلفات وام و معوقه نیست دولت گزارشی درباره آن تهیه کند.
انتهای پیام/

فارس
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 438266
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *