۰

هشت هزار شهروند تهرانی برای اولین بار مناطق عملیاتی جنوب را زیارت کردند

طی یازدهمین دوره اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران بیش از هشت هزار شهروند تهرانی برای اولین بار از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و این یک موفقیت بزرگ برای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
هشت هزار شهروند تهرانی برای اولین بار مناطق عملیاتی جنوب را زیارت کردند
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه تقدیر از دست اندرکاران یازدهمین مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران با بیان مطلب فوق افزود: این افتخار بزرگی برای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که در راه  شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت قدمی هرچند کوچک بردارد و این از موهبت الهی است.
وی گفت: خدمت در راه شهدا یک وظیفه سنگین است که امروز بر دوش ما قرار دارد و همکاران مجموعه با فداکاری و مشتاقانه  در این مسیر خدمت می کنند.
خضرایی تصریح کرد: ما از شهدا برکات زیادی بدست آورده ایم و باید برای تعمیق آرمانها و منویات دفاع مقدس تمام تلاش خود را بکار بگیریم و نه تنها یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم بلکه اخلاق دفاع مقدس را در جامعه ترویج کنیم.
مشاور شهردار تهران و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به تلاش پرسنل موزه برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار کردن راهیان نور شهرداری تهران اظهار داشت: از تمامی همکاران که در این سفر نقش داشته اند تشکر می کنم و می خواهم که تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا کاستی های موجود در این سفر نیز مرتفع شود تا زائران بهره معنوی بیشتری ببرند.
در ابتدای این جلسه حسین رجب زاده معاون موزه داری و گردشگری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن ارائه گزارش یازدهمین مرحله از راهیان نور شهرداری تهران گفت: خوشبختانه آمار های موجود در این دوره نشان می دهد که مولفه های تاثیر گذار بیشتری نسبت به دوره های قبل داشته ایم و این حاصل برنامه ریزی های دقیق تر و تلاش مضاعف مجموعه است.
وی ادامه داد: پیش از آغاز دوره یازدهم 54 فعالیت را مشخص کردیم که خوشبختانه توانستیم در پایان دوره  به این هدف گذاری برسیم و تمام تلاشمان را بکار خواهیم برد تا هرچه بهتر بتوانیم این سفر را با بهره معنوی بیشتری برگزار کنیم.
در ادامه جلسه مدیران کاروان ها ، مسئولین اقامتگاها و توقفگاه ها و راویان پیشنهادات خود را در جهت رفع کاستی های موجود ارائه دادند و مرتضی پورخانی از مداحان اهل بیت و از همکاران مجموعه به مناسبت اعیاد شعبانیه  به مولودی خوانی پرداخت.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 438215
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *