۰

لزوم هدایت جامعه به سمت تعقل و تحمل از سوی نامزدهای انتخابات

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان آحاد جامعه را به سوی آرامش، تعقل و تحمل هدایت کنند و بدانند که هدایت فضای رسانه‌ای در نمایش چهره خوب یا بد از ملت و انقلاب ما بسیار موثر خواهد بود.
لزوم هدایت جامعه به سمت تعقل و تحمل از سوی نامزدهای انتخابات
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،مسعود بصیری در پاسخ به سوالی مبنی بر وظیفه‌ رسانه‌های داخلی در انتخابات گفت: فضای انتخابات مستعد اصطکاک و سایش بین کاندیداهای محترم و طرفداران آنها است و این تنش ناشی از شور انتخاباتی و نشاط رقابتی ممکن است گاهی به تنش منتج شده و به بدنه اجتماع کشیده شود که صد البته هوشمندی مردم و کاندیداها، فارغ از جناح و گروه و حزب و دسته را می‌طلبد.
بصیری افزود: در آموزه‌های دینی و اسلامی و همچنین تاکیدات مکرر بزرگان این مرز و بوم در خصوص موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات همواره به رعایت اخلاق توصیه شده‌ایم و رسانه‌ها با توجه به نقش مهم محوری و حوزه اثر گذاری گسترده، بیشتر از سایر بخش‌ها مخاطب این نصیحت و وصیت‌ها می‌باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به وضعیت حساس دنیا، منطقه و کشور گفت: در این برهه حساس آنچه از دوربین و قلم و بستر رسانه‌ها منعکس می‌شود، مستلزم نگاهی فرا ملی است، چرا که دنیا اکنون به نظاره نشسته است تا رویدادی را در تاریخ خود ثبت کند که ایرانیان و این ملت فهیم مسلمان قرار است با سر انگشت تعهد و تعقل خود خلق کنند.
 
مسئول بسیج رسانه اظهار داشت: امام عظیم الشان انقلابمان حضرت روح الله در توصیه به اهل قلم و صاحبان رسانه فرموده‌اند در نوشته ‏هایتان توجه به خدا داشته باشید. بدانید که این قلم که در دست شماست در محضر خداست الان و اگر هر کلمه‌‏ای نوشته بشود بعد سؤال می‏‌شود چرا این کلمه نوشته شده؟ اگر به جای این کلمه بشود یک کلمه‏ خوبتر نوشت‏ از شما سؤال می‌‏کنند چرا کلمه زشت نوشتید؟»
 
این فعال رسانه‌ای در ادامه تصریح کرد: در موضوع انتخابات و پوشش رسانه‌ای اخبار اکنون می‌بایست با در نظر گرفتن توصیه حضرت امام و همچنین منویات مقام معظم رهبری، کاندیداهای مقام ریاست جمهوری و آحاد جامعه را به سوی آرامش، تعقل و تحمل هدایت کنند و این نکته را در نظر بگیرند که چشم جهانیان اعم از دوست و دشمن، اکنون به موضوع انتخابات ایران دوخته شده است و هدایت فضای رسانه‌ای در نمایش چهره خوب یا بد از ملت و انقلاب ما بسیار موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 438182
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *