۰

بیانیه رده های سپاه سلمان در پی شهادت سردار محبعلی فارسی

شهادت هنر مردان خدا و معرج عروج عاشقانی است كه از قید جان گذشته و شراب عشق را در میدان بلا چشیدند
بیانیه رده های سپاه سلمان در پی شهادت سردار محبعلی فارسی
به گزارش سرویس سیاسی تفتان ما به نقل از عصرهامون، در پی شهادت سردار محبعلی فارسی بیانیه ای از سوی رده های سپاه در استان سیستان وبلوچستان صادر شد.
در این بیانیه آمده است که پرواز از مُلك به ملكوت هنر سبكبالانی است كه در راه معشوق دست از دنیا شسته و دل به یار سپرده اند و غوغای عاشقی شان تا كنگره های عرش رسیده است .
چه غافلند دنیا پرستان و بی خبران، که ارزش شهادت را در صحیفه های طبیعت جستجو می کنند و وصف آن را در سروده ها و حماسه‌ها و شعرها می جویند، و درکشف آن از هنر تخیل وکتاب تعقل مدد می خواهند و حاشا! که حل این معما جز به عشق میسّر نگردد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده بود که بار دیگر شاهد عروجی ملکوتی هستیم از یاری قدیمی که با زخم‌های کهنه‌اش، سالهای سال خاطرات درد و اسارت و جانبازی را برای ما تعبیر کرد، اما لحظه‌ای آخ بر زبان نیاورد تا حماسه‌ها بیافریند و نشان دهد که در پاسداری از دین خدا همانند نامش محب‌علی، محبت علی دارد و دلش هوای کرببلا می‌کند.
آری؛ باری دیگر زمین میزبان یاری است که سنگینی‌اش را باید تاب بیاورد و دیگر حاج محب هم رفت و به خیل یاران شهیدش همچون حاج قاسم قهرمان پیوست.

در این بیانیه آمده است حاج محب که سینه‌اش مملو از خاطرات تلخ و شیرین دوران جنگ و اسارت بود؛ و با وجود پیکری آزرده از تیر و ترکش و اثرات بمب‌های شیمیایی و با مشی پهلوان‌گونه، اکنون آرام به آسمان پر کشید و رفت و ما در حسرت جایگاهش به نظاره نشسته‌ایم.
آری شهادت همان لباس تک پوشی بود که برازنده حاج محب فارسی شد؛ لباسی که برایش سال‌ها درد جانبازی 70 درصد را کشید و اکنون بالاتر از تمام عناوین و بالاتر از تمام آسمان‌ها به دیدار خدا شتافت.

ما رزمندگان قرارگاه قدس، سپاه سلمان، تیپ 110 و دیگر رده‌های سپاه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محب‌علی فارسی به ساحت مقدس حضرت ولی عصرارواحنا لمقدمه الفداء و ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده‌ معزز و دوستان این شهید بزرگوار اعلام می‌داریم که لحظه‌ای از آرمان‌های شهیدان گرانقدر کوتاه نیامده و تا ظهور خورشید حجاز بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 438173
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *