۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش

سپاه پاسداران همزمان بارشد معنویت و نظامی کشور را از وجود بدخواهان بیمه کرده است

سپاه پاسداران ایران از هرگونه تهدیدی چه داخلی و چه خارجی نهراسیده و با صلابت و اقتدار خود این کشور را از وجود بدخواهان بیمه کرده است.
سپاه پاسداران همزمان بارشد معنویت و نظامی کشور را از وجود بدخواهان بیمه کرده است
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در گفتگو با تفتان ما ضمن تبریک به مناسبت سالروزتشکیل سپاه پاسداران گفت: از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون این نهاد انقلابی توانسته در هر زمینه ای دوشادوش نظام حرکت کند و در هر صحنه ای که احساس کرده که این نظام مورد تهدید یا مشکل قرار گرفته، هوشیارانه وارد عمل شده و ماموریتش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.
سرهنگ حسن فضلی اذعان داشت: امروزه نیز سپاه پاسداران ایران از هرگونه تهدیدی چه داخلی و چه خارجی نهراسیده و با صلابت و اقتدار خود این کشور را از وجود بدخواهان بیمه کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسدران از نظر تجهیزات نظامی، اطلاعاتی و فناوری دارای بهترین نیروی انسانی است افزود: نیروهای بسیجی و سرافراز این مرز بوم علاوه بر تجهیزات نظامی از نظر معنوی و اعتقادی نیز سرآمد تمامی نیروهای نظامی جهان می باشند و قاطعانه می گویم که همین ویژگی فدارکاری و شهادت است که آن را در دنیا متمایز کرده است.
سرهنگ فضلی بیان داشت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس با انجام موفقیت آمیز مهندسی رزمی سپاه مسئولان را بر آن داشت تا بعد از جنگ نیز از توان بالای مهندسی در راه آبادانی کشور استفاده شود و باعث شدند این نهاد بسیجی از طریق دیگری به جهاد خود ادامه دهند.
 
وی بیان داشت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاش با تاسی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که همواره بر مسئله رفع محرومیت زدایی تاکید می کنند در ابتدای این سال که به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است مسئله محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار داده است
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 437908
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *