۰

کاهش 63 درصدي سرقت‌های مسلحانه در ايرانشهر

فرمانده انتظامي ايرانشهر از اجراي طرح‌هاي انتظامي و کاهش 63 درصدي سرقت‌های مسلحانه در فروردین ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.
کاهش 63 درصدي سرقت‌های مسلحانه در ايرانشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد:  ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 114 سارق حرفه ای در فروردین ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 63 درصدی سرقت های مسلحانه و در مجموع، کاهش 30 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
جلیلیان با اشاره به کشف 74 فقره سرقت تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 100 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، موفق به کشف بیش از 4 میلیارد و 135 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ابتدای سال 96 شدند.  
این مقام مسئول با اشاره به کشف 3 هزار و 229 عدد قرص روانگردان و 73 هزار و 920 نخ سیگار در فروردین ماه سال جاری افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف بیش از یک تن و 749 کیلوگرم انواع مواد مخدر در از ابتدای سال جاری تاکنون کشف کردند.  
فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 184 دستگاه خودرو و 191 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 437906
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *