چه زود دیر شد؛ غم فراغ مهرداد یک ساله شد!

31 فروردين 1396 ساعت 11:03

درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم‌های ملی، ملوان، استقلال و پرسپولیس یک ساله شد.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهرداد اولادی (4 خرداد 1364 قائم‌شهر - 31 فروردین 1395 تهران) بازیکن فوتبال باشگاه ملوان بود. اولادی در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت.
وی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های الشباب امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال و نفت تهران را داشت.
مهرداد خیلی زود و در حالی که فقط 30 ساله بود جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و برای همیشه از زمین خاکی به سمت آسمان‌ها پر کشید.
مهرداد بعد در قائمشهر خیلی زود چهره شده و تا فتح قلب هواداران سرخ پیش رفت و بعد از آن هم خیلی زودتر از حد تصور به تیم ملی رسید.
این بازیکن در یک برهه دیگر نیز بعد از افولی کوتاه به استقلال هم رسید و پیراهن آبی را هم برتن کرد تا از آن دسته بازیکنانی باشد که حضور در هر دو تیم پرافتخار و پرطرفدار ایران را تجربه کرده باشد.
با این حال گویا دست تقدیر این چنین برای وی نوشته شده بود تا مهرداد یک بار دیگر به انزلی بازگشته و در آنجا برای همیشه نه تنها از فوتبال بلکه از زندگی خداحافظی کند!

خبر تلخ بود و ناگوار؛ مهرداد اولادی سال گذشته در چنین روزی خیلی زود، دقیقا مثل آن زمان‌هایی که خیلی زود به اوج رسیده و چهره شده بود، برای همیشه در دل خاک آرام گرفت تا چیزی جز حسرت برای هواداران فوتبال ایران در فراغش باقی نماند.
امروز اولادی در بهشت مهمان هادی نوروزی و هر دو مهمان بزرگانی مانند همایون بهزادی، مجید سبزی و ... و امروز دیگر فقط خاطرات آنهاست که می‌تواند آرمش‌بخش هواداران و خانواده فوتبال باشد.
چه زود دیر شده و امروز دیگر اولادی در مستطیل سبز حضور ندارد و فقط یاد او در شبی که پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند، در دل‌ها باقی مانده است.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437869

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437869/زود-دیر-غم-فراغ-مهرداد-یک-ساله

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir