دلیریان: هیچ کشتی‌گیری نمی‌تواند برای تیم ملی شرط بگذارد/ تصمیم‌گیری درباره عبدولی با اشکانی بود

30 فروردين 1396 ساعت 11:22

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند برای مربی تیم ملی شرط بگذارد و همه باید مطیع قوانین باشند.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمد دلیریان  درباره اضافه شدن نام سعید عبدولی به ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از اظهارات اعضای شورای فنی مبنی بر عدم تغییر در نفرات اعزامی گفت: تصمیم‌گیری در این خصوص با علی اشکانی به عنوان مسئول مستقیم فنی است.
وی ادامه داد:‌ عبدولی اگر می‌خواهد کشتی بگیرد باید به خودش بیاید چرا که معتقدم هنوز دوران کشتی او تمام نشده است. او نباید ناز کند و باید در چارچوب قانون و هدفمند گام بردارد. فعلاً‌ ترکیب تیم‌ها بسته شده است، اما با تشخیص سرمربی نام عبدولی اضافه شد تا در اردوها خودش را ثابت کند.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: شاید خیلی‌ها بگویند چرا در انتخاب این نفرات فرایند رعایت نشد و گلخانه‌ای عمل کرده‌اید، اما با توجه به اینکه زمانی برای برگزاری انتخابی نداشتیم براساس سوابق گذشته و حضور کشتی‌گیران در تمرینات اردویی چون فرصتی نداشتیم اسامی را اعلام کردیم، اما برای مسابقات جهانی همه باید در انتخابی شرکت کنند.
دلیریان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود عبدولی برای سرمربی تیم ملی شرط گذاشته است، عنوان کرد: هیچ کشتی‌گیری نمی‌تواند برای مربی تیم ملی شرط بگذارد و همه باید مطیع قانون باشند. حتی اگر مربی هم پیشنهادی داشته باشد حتماً‌ باید در شورا مطرح شود؛ ما هم به هیچ عنوان زیر بار این حرف‌ها نمی‌رویم. وظیفه ما فراهم کردن شرایط برای کشتی‌گیران است، اما اگر کسی نمی‌خواهد خودش می‌داند و نمی‌توانیم التماس کنیم.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437828

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437828/دلیریان-هیچ-کشتی-گیری-نمی-تواند-تیم-ملی-شرط-بگذارد-تصمیم-گیری-درباره-عبدولی-اشکانی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir