علی عرب‌زاده تیتراژ «جوراب شو» را می‌سازد/ اولین نمایش فیلم در جشنواره کودک

28 فروردين 1396 ساعت 9:17

داریوش بابائیان گفت: تیتراژ فیلم سینمایی «جوراب شو» توسط علی عرب‌زاده در مرحله ساخت است و به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.


به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،داریوش بابائیان  در ارتباط با روند فیلم سینمایی «جوراب شو» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد گفت: در حال حاضر تیتراژ این فیلم سینمایی توسط علی عرب‌زاده در مرحله ساخت است و به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و مونتاژ نهایی انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود: اولین نمایش این فیلم در جشنواره کودک اصفهان خواهد بود و ما نیز امیدوارم بازخورد خوبی از مخاطبین فیلم در جشنواره دریافت کنیم.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» در ادامه عنوان کرد: صداگذاری فیلم سینمایی «جوراب شو» توسط حامد رزی به اتمام رسیده است. این اثر برای کودکان است و آنها به همراه خانواده‌های‌شان می‌توانند به سینما بروند و از دیدن لذت ببرند. یکی از دغدغه‌های شخص خودم هم این بوده است که تمام سنین با دیدن این فیلم کودک سرگرم شوند و لذت ببرند.
او گفت: دغدغه ابتدایی خودم در حوزه کودک و نوجوان بوده است و اولین گام‌های خود را در سینما با حضور در این عرصه برداشتم که «اتل متل توتوله»، «کاکولی» و «تند بار» جزو این آثار هستند. 
سحر ولد بیگی، حمیدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان از بازیگران این اثر هستند البته از  2 بازیگر تئاتری و چند بازیگر خردسال هم در فیلم سینمایی «جوراب شو» ایفای نقش خواهند کرد.
 از عوامل پشت صحنه «جوراب شو» هم می توانم به مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ... اشاره کرد.
انتهای پیام/

فارس


کد مطلب: 437759

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437759/علی-عرب-زاده-تیتراژ-جوراب-شو-می-سازد-اولین-نمایش-فیلم-جشنواره-کودک

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir