۰

آماده‌باش بیمارستان‌های دولتی ارومیه به دلیل وقوع سیل/ اعزام اتوبوس‌آمبولانس به عجب‌شیر

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ارومیه،‌ گفت: همه بیمارستان‌های دولتی در سطح این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمدند و تیم‌های ارزیاب نیز به منطقه اعزام شده‌اند.
آماده‌باش بیمارستان‌های دولتی ارومیه به دلیل وقوع سیل/ اعزام اتوبوس‌آمبولانس به عجب‌شیر
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،پیرحسین کولیوند  با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ارومیه اظهار داشت: جلسه مدیریت بحران این شهرستان با حضور سرپرست فوریت‌های ارومیه و فرمانداری تشکیل شده و تمامی بیمارستان‌های دولتی در سطح این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی با اشاره به آماده‌باش بیمارستان‌های میاندوآب، بوکان و اشنویه گفت: با توجه به تخریب پل هاشم‌آباد و قطع ارتباط منطقه سیلوانا با ارومیه به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی منطقه اعلام آماده‌باش شده و در صورت نیاز تمامی بیماران و مصدومین احتمالی از یک مسیر فرعی به بیمارستان شهرستان اشنویه انتقال پیدا خواهند کرد.
سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت امور بهداشتی دانشگاه مقرر شده تجهیزات و امکانات بهداشتی سریعاً و در اسرع وقت به منطقه مذکور ارسال و اقدامات بهداشتی و کنترل آب آشامیدنی منطقه صورت گیرد.
کولیوند از اعزام اتوبوس‌آمبولانس به عجب‌شیر خبر داد و اعلام کرد: نیروها جهت اعزام فراخوان شده و در صورت نیاز به منطقه منتقل می‌شوند و تیم‌های ارزیاب نیز در حال حاضر به محل حادثه اعزام شده و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 437688
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *