حضور نمایندگان ۶۹ کشور در کویت/ تلاوت خوبی در مسابقات داشتم/ مردم نماینده حفظ را دعا کنند+عکس

26 فروردين 1396 ساعت 10:55

نماینده کشورمان در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کویت ضمن ابراز رضایت از تلاوتش در این رقابت‌ها گفت: تلاوت خوبی در مسابقات داشتم و برای دیگر نماینده کشورمان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.


به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت از صبح روز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه با برگزاری آیین افتتاحیه برگزار شد.
مجتبی محمد‌بیگی نماینده کشورمان در رشته قرائت این دوره از رقابت‌ها درخصوص این مسابقات گفت: آیین افتتاحیه صبح روز چهارشنبه با حضور نخست وزیر و وزیر اوقاف و شئون اسلامی کویت برگزار و مسابقات کار خود را از همین روز آغاز کرد.
 

 
وی درخصوص تلاوتش در مسابقات گفت: طبق قرعه روز پنجشنبه در مسابقات تلاوت کردم و به لطف خدا تلاوت خوبی بود و مشکل چندانی نداشتم، البته قرعه سختی داشتم زیرا باید 15 خط را در هفت دقیقه می‌خواندم اما به لطف خدا به خوبی از پس این تلاوت بر‌آمدم.
نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت درخصوص دیگر رقبا گفت: از آنجایی که من در اوایل مسابقات خواندم باید منتظر بمانم تا دیگر رقبا هم تلاوت کنند، البته برخی از قراء حاضر در مسابقات قاریان خوب و خوش‌خوانی هستند.
 

 
وی از حضور نمایندگان 69 کشور در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در هشتمین دوره مسابقات 120 شرکت‌کننده از 69 کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ با قرائتات 10 گانه و حفظ و تجوید قرآن کریم برگزار خواهد شد.
محمد‌بیگی از برگزاری نمایشگاهی در کنار مسابقات خبر داد و گفت: در کنار این رقابت‌ها نشست‌های تخصصی و نمایشگاهی با موضوع قرآن کریم در حال برگزاری است.
 

 
نماینده کشورمان از حضور در محافل مختلف قرآنی در کشور کویت خبر داد و گفت: با همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در کویت من و آقای فلاح میبدی تاکنون در چند محفل به تلاوت و اجرای برنامه پرداخته و در چند محفل دیگر هم شرکت خواهیم کرد.
وی در پایان برای دیگر نماینده کشورمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: تلاوت من در مسابقات خوب بود و بقیه کار را به خدا واگذار کرده‌ام، اما نماینده کشورمان در رشته حفظ مسابقات کویت روز یکشنبه به ارائه برنامه می‌پردازد و از همه هموطنان می‌خواهم که آقای فلاح میبدی را دعا کنند تا وی هم اجرای خوبی در مسابقات داشته باشد.
 

 
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437679

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437679/حضور-نمایندگان-۶۹-کشور-کویت-تلاوت-خوبی-مسابقات-داشتم-مردم-نماینده-حفظ-دعا-کنند-عکس

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir