۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

بايد افراد دلسوز و توانمند وارد عرصه انتخابات شوند/ بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س) در حفظ فضيلت خانواده و پاكدامني الگو بگيرند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: بايد افراد دلسوز و توانمند وارد عرصه انتخابات شوند و نبايد سرگرمی‌های انتخاباتی نباید سبب غفلت مسئولان نسبت به وظایفشان در قبال مردم و رسيدگي به مشكلات ملت شود.
بايد افراد دلسوز و توانمند وارد عرصه انتخابات شوند/ بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س) در حفظ فضيلت خانواده و پاكدامني الگو بگيرند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: از ديدگاه دين مبين اسلام مسئله تقواي الهي در جايگاه بسيار بالايي قرار دارد و اميرمومنان حضرت علي(ع) در اين خصوص مي فرمايند:" نهايت رضايت و خشنودي پروردگار متعال از بندگان خود رعايت تقواست".
 
وي بيان كرد: تقوا توشه سفر آخرت است و همه مومنان بايد همواره جهت رسيدن به تقواي الهي تلاش كنند و رستگاري و صداقت را سرمشق و الگوي زندگي خود قرار دهند تا بتوانند به سعادت و خوشبختي دست پيدا كنند.
 
حجت الاسلام پيري زاده با بيان اينكه بايد در اين روزهاي آخر سال گذري به قبل بزنيم و نگاه كنيم كه چه كارهاي خوب و بدي در اين سال انجام داديم، گفت: سال 1395، سالي بود كه هم خوبي داشت و هم بدي كه سبب خوشحالي و تاسف رهبر معظم انقلاب و ملت غيور و حماسه ساز ايران شد.
 
وي ادامه داد: مردم شهرستان خاش به مهمان نوازي معروف هستند و بايد در اين ايام كه مسافران نوروزي به اين شهر مي آيند ضمن رعايت فرهنگ و آداب اين مناطق، مناطق ديدني و جذاب اين شهرستان را به مسافران معرفي كنند.
 
وي با بيان اينكه سال آينده دوانتخابات مهم و سرنوشت ساز رياست جمهوري و شوراي شهر را داريم، تصريح كرد: وظيفه كليه مسئولان در مرحله نخست رسيدگي به وضعيت معشيتي مردم است و هستند كارگران و افراد نيازمند بسياري كه حتي حقوق شب عيد خود را هنوز نگرفتند و خانواده آنها لباس عيد ندارند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: سرگرمي هاي سياسي و انتخاباتي سبب غفلت مسئولان نسبت به رسيدگي زندگي مردم نبايد شود اما بعضاً مشاهده مي شود كه در اين شرايط كنوني برخي از مسئولين معشيت مردم را با سياست به يكديگر متصل كردند و مردم نيز از اين شرايط گله مند هستند.
 
وي با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: نامگذاري روز ولادت بانوي دوعالم حضرت زهرا(س) به نام زن و مادر مسئوليتي سنگيني را بر دوش گذاشته و نام نهادن اين روز به نازم زن نمادي از تكريم زنان است تا مادران جامعه در راه فاطمه(س) قدم بردارند.
 
حجت الاسلام پيري زاده با بيان اينكه دين مبين اسلام به زن نگاهي ويژه و خاص دارد، افزود: دين مبين اسلام، زن را از نظر كرامت، تقرب به درگاه معبود حق تعالي و حرمت همانند مرد مي داند و حضرت فاطمه زهرا(س) كه الگوي تمام زنان عالم است در تقوي، مبارزه با ستم و تربيت فرزندان، حفظ تمام فضيلت خانواده و پاكدامني الگوي بسيار خوب براي بانوان است.
 
وي با اشاره به 29 اسفند سالروز ملي شدن صنعت نفت، تصريح كرد: اين روز در تقويم ملت ايران يكي از وقايع مهم است و بدون شك نقطه عطفي در تاريخ پرشكوه اين كشور از ابعاد مختلف سياسي و اقتصادي است چرا كه توانستيم در اين روز دست بيگانگان را از كشور قطع كنيم.
 
حجت الاسلان پيري زاده با بيان اينكه 2 فروردين 96 سالروز حمله وحشيانه رژيم منحوس پهلوي به حوزه علميه و مدرسه فيضيه قم است، خاطرنشان كرد: در 2 فروردين 61 آغاز عمليات افتخار آميز فتح المبين بود.
 
وي اذعان كرد: وضعيت كشور يمن بسيار حساس است و و فاجعه بزرگي در اين كشور در حال رخ دادن است و مردم آن وضعيت معشيتي بسيار سختي دارند و در حال حاضر بيش از 7 ميليون نفر در اين كشور محتاج و نيازمند نان هستند.
 
حجت الاسلام پيري زاده اظهار كرد: كجايند آن هايي كه دم از حقوق بشر مي زنند اما در مقابل وضعيت بسيار بد يمن مثل كبك سرشان را زير برف كرده اند و آن هايي كه ادعاي خادمي حرمين را دارند در حال گردش و خوشگذراني هستند ولي مردم يمن حتي نان ندارند و سر گرسنه بر بالين مي گذارند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 437585
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *