20 هزار راوی دفاع مقدس در یادمان‌ها مستقر شده‌اند/ راهیان نور از جریان‌سازترین اقدامات فرهنگی در ایران است

26 اسفند 1395 ساعت 10:38

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور از جریان‌سازترین اقدامات فرهنگی در ایران است گفت: 20 هزار راوی دفاع مقدس در یادمان‌ها مستقر شده‌اند.


به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

از اهواز، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در گردهمایی خادمان شهدای استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی کشور است که بایستی برای تقویت این حرکت از همه ظرفیت‌ها بهره‌گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ غنی ایران اسلامی به ویژه در دوران معاصر، راهیان نور و پاسداشت آنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، یکی از جریان‌سازترین اقدامات فرهنگی در ایران است گفت: در هیچ جای کشور و تاریخ نمی‌توان پر افتخارتر از هشت سال دفاع مقدس یافت زیرا همه خوبی‌ها در این هشت سال نهفته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که در جریان راهیان نور باید به آن توجه شود تکریم زائران راهیان نور است.
غیب‌پرور تصریح کرد: خادم‌الشهدا امانت‌دار مناطقی هستند که قطعه‌ای از بهشت است، خادم‌الشهدا خادمین شهدا هستند و حضور در جمع خادمان شهدا روحیه خودباوری را در انسان زنده می‌کند.
وی خطاب به خادمان شهدای حاضر در این گردهمایی افزود: از ویژگی‌های خادم‌الشهدا این است که خودساخته باشد و نمازش را در اول وقت بخواند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به جان‌فشانی شهدا در دوران جنگ تحمیلی در جای جای خوزستان و خاطراتی که رزمندگان اسلام در این استان دارند اظهار داشت: تمام خوزستان دارای معنویت و نورانیت است یکی از بهترین فرازهای عمر رزمندگان اسلام در استان خوزستان سپری شده، که دارای دوران حماسی و سراسر افتخار است.
غیب‌پرور افزود: استان خوزستان با تقدیم 23 هزار شهید دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است، اولین هجمه دشمن بعثی علیه مردم خوزستان بود؛ اما مردم خوزستان در مقابل دشمن خبیث ایستادگی کردند و بهترین عزیزان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم تبیین هر چه بهتر دوران دفاع مقدس توسط راویان اظهار کرد:‌ بیش از 20 هزار راوی دفاع مقدس در یادمان‌ها مستقر شده‌اند، تا فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تبلیغ کنند.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437572

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437572/20-هزار-راوی-دفاع-مقدس-یادمان-ها-مستقر-شده-اند-راهیان-نور-جریان-سازترین-اقدامات-فرهنگی-ایران

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir