۰

آرمات:ما پیشنهاد سوم مشترک ندادیم/باشگاه سایپا و فدراسیون باید موضوع را بررسی کنند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ما به مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه پیشنهادی برای قبول عنوان سومی مشترک ندادیم.
آرمات:ما پیشنهاد سوم مشترک ندادیم/باشگاه سایپا و فدراسیون باید موضوع را بررسی کنند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،،مسعود آرمات درمورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سایپا پیشنهادی به مسئولان شهرداری ارومیه داده تا عنوان سومی مشترک را قبول کنند، اظهار داشت: من از صحبت‌های عباس برقی، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تعجب می‌کنم. نمی‌دانم چرا وقتی کسی اطلاعاتی ندارد چگونه اینقدر محکم اظهارنظر می‌کند.
وی ادامه داد: ما به مسئولان شهرداری ارومیه پیشنهادی برای قبول عنوان سوم مشترک ندادیم، بلکه آنها خودشان این کار را کردند که من در جواب آنها گفتم که مسئولان باشگاه و البته فدراسیون والیبال باید در این خصوص اظهارنظر کنند. 
سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما بازی اول را به شهرداری ارومیه واگذار کرده‌ایم، اما با این حال انگیزه زیادی برای رفتن روی سکوی سوم داریم. اگر مسئولان باشگاه و فدراسیون والیبال این موضوع را بررسی و تایید کنند ما هم خواهیم پذیرفت، اما تاکنون که صحبتی نشده است. ما در بازی‌های دوم و سوم با تمام قوا ظاهر خواهیم شد و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.
دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه 22 اسفندماه با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد. در نخستین مسابقه و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم سایپا تهران میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.
شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا در دیدار رفت که روز چهارشنبه 18 اسفندماه برگزار شد، سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شدند و در دیدار برگشت به دنبال جبران این نتیجه و امیدواری برای کسب رتبه سوم در دیدار سوم هستند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 437329
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *