سیدعباسی: با سابقه‌ترین مربی جوان ایران هستم/ اگر جایگاهم را مشخص کنند، دستیار کولاکوویچ می‌‌شوم

17 اسفند 1395 ساعت 9:27

کارشناس والیبال ایران گفت: من با سابقه‌ترین مربی جوان ایران هستم، اما تاکنون حتی یک رویداد بین‌المللی را هم ندیده‌ام.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،جهانگیر سیدعباسی، درخصوص انتخاب ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: من برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی را نمی‌دانم و نمی‌توانم درموردش حرفی هم بزنم، اما می‌توانم بگویم اگر من سرمربی بودم چه می‌کردم.
وی ادامه داد: اگر من سرمربی بودم برای شروع تمرینات تیم ملی حتماً تعدادی از بازیکن جدید را هم به اردو دعوت می‌کردم. وقتی هدف والیبال ایران المپیک 2020 است باید پوست‌اندازی شود و این کار را هم باید از همین حالا شروع کرد.
کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: به نظرم کولاکوویچ باید ارتباط خوب و نزدیکی با سیچلو برقرار کند تا سیستم تمرینی‌ تیم‌های بزرگسالان و تیم امید مشترک باشد، چراکه او سرمربی تیم امید است و این توانایی را دارد بازیکنان را برای حضور در تیم بزرگسالان آماده کند. به این ترتیب ملی‌پوشان هم دچار دوگانگی نمی‌شوند.
سیدعباسی با بیان اینکه والیبال ایران به مرحله گذار رسیده است، افزود: ما برای المپیک 2020 نمی‌توانیم از تمام بازیکنان حاضر در المپیک 2016 استفاده کنیم. شاید نفراتی مانند موسوی این توانایی را داشته باشند، اما در بخش‌ها و پست‌هایی مانند پاسور دوم باید از حالا به فکر باشیم. سرمربی تیم ملی باید برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشد.
وی درخصوص دستیاران کولاکوویچ گفت: چون مسئولیت تیم تمام و کمال با کولاکوویچ است خودش باید نفرات مدنظرش را انتخاب کند. از طرفی برای ایرانی‌ها هم باید فضایی فراهم شود تا بتوانند میادین بزرگ را تجربه کنند.  صربستان دیگر ان صربستان سابق نیست و می‌توان گفت که مربیان داخلی ما فاصله زیادی را مربیان صرب ندارند؛ البته کولاکوویچ مربی با رزومه‌ای است و برایش آروزی موفقیت می‌کنم.
کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که اگر از وی دعوت شود، دستیار کولاکوویچ می‌شود یا خیر، تصریح کرد: من با سابقه‌ترین مربی جوان هستم که از سال 87 در سوپرلیگ کار کرده‌ام، اما سابقه حتی یک رویداد بین‌المللی را هم ندارم. با این وجود 10 سال است که اعتراضی نکرده‌ام. اگر از من بخواهند با جایگاهی مشخص در تیم ملی باشم با کمال میل می‌پذیرم، در غیر اینصورت هم به نظر فدراسیون احترام می‌گذارم و هر ایرانی هم روی نیمکت باشد خوشحال می‌شوم، چون دوست و همکار من خواهد بود.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437188

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437188/سیدعباسی-سابقه-ترین-مربی-جوان-ایران-هستم-اگر-جایگاهم-مشخص-کنند-دستیار-کولاکوویچ-می-شوم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir