۰

سرخاب: استقلال خسته بود و شرایط عادی نداشت/ با این مساوی رسیدن به قهرمانی خیلی سخت شد

مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال در بازی با سیاه‌جامگان خسته بود و شرایط عادی نداشت.
سرخاب: استقلال خسته بود و شرایط عادی نداشت/ با این مساوی رسیدن به قهرمانی خیلی سخت شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،عباس سرخاب در خصوص عملکرد استقلال مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال در این بازی شرایط عادی نداشت. سفرهای بیرون از خانه و خستگی یکی از دلایلی بود که استقلالی‌ها نتوانستند بازی‌های گذشته را تکرار کنند.
وی افزود: از سوی دیگر احساس می‌کنم کمی بازیکنان، سیاه‌جامگان را دست‌ِکم گرفتند و شاید به همین علت کیفیت همیشگی ارائه نشد. استقلال در طول بازی با ارسال‌های بلند برای مهاجمان سعی در استفاده از ضربات آخر داشت و بعضی مواقع علی قربانی برای بازیکنان دیگر در توپ سوم موقعیت خلق می‌کرد، ولی به نظر من اگر استقلال روی زمین فوتبال بازی می‌کرد شاید نتیجه بهتری می‌گرفت.
مهاجم سابق استقلال تأکید کرد: هر تیمی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد از انگیزه زیادی برخوردار است و حتی زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم رقبا چنین انگیزه‌ای داشتند. در مجموع تیم جوان استقلال خوب کار نکرد و من فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم فشارها از جناح چپ بیشتر می‌شد، استقلال می‌توانست به گل برسد.
وی در خصوص اینکه آیا می‌شود برای این تیم شانس قهرمانی قائل شد، گفت: با این مساوی شانس قهرمانی کم شد، هرچه بازی‌ها جلوتر می‌رود نتیجه‌گیری و موفقیت سخت‌تر می‌شود، چون حریفان نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا می‌کنند. استقلال طی هفته‌های گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و این مساوی به نوعی یک شوک بود تا روند موفقیت فعلاً متوقف شود، ولی من اعتقاد دارم تا روز آخر باید تلاش کرد.
سرخاب در پایان این گفت‌وگو گفت: قطعاً کادر فنی استقلال دلایل افت در این بازی را بهتر از من می‌داند و همان‌طور که گفتم شاید خستگی عامل این تساوی باشد، اما باید روی این مسئله کار شود تا امتیازات حساس پایان فصل از دست نرود.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 437102
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *