۰
رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر خاش خبر داد؛

نام‌گذاری یکی از میادین خاش به‌ نام شهدای گمنام

رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر خاش گفت: به يمن وجود 9 شهيد گمنام در اين شهرستان ميدان تازه تاسيس تقاطع خيابان سرباز و مولوي عبدالستار كرد (مقابل اداره راهنمايي رانندگي) به نام شهداي گمنام نامگذاري شد.
 نام‌گذاری یکی از میادین خاش به‌ نام شهدای گمنام
نادر ميربلوچ زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به حضور 9 شهيد گمنام در شهرستان خاش، اظهار كرد: به يمن وجود اين شهيدان عزيز كميسيون نامگذاری معابر و ميادين شوراي شهر و شهرداري خاش، ميدان جديد در حال احداث تقاطع خيابان سرباز و مولوي عبدالستار  كرد (مقابل اداره راهنمايي رانندگي) را به نام شهدای گمنام نامگذاری كرد.
 
وي بيان كرد: تابلوی اين میدان نيز به زودي با حضور خانواده هاي شهداي خاش، مسئولين و اقشار مختلف مردم نصب و اين ميدان افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.
 
ميربلوچ زهي تصريح كرد: طبق آيات قران كريم، شهيدان هميشه در نزد پروردگار متعالشان روزي مي خورند و از عزت و احترام ويژه و مخصصوي برخوردار هستند زيرا آنان از جان و مال و هستي خود گذشتند تا يك وجب از خاك ميهن عزيز خود را به دست بيگانگان ندهيم و در اين راه خود را فدا كردند.
 
وي با بيان اينكه شهيدان شمع محفل بشريتند، گفت: شهيدان هميشه در وصيتنامه هاي خود دفاع از رهبري، رعايت حجاب و عفاف، وحدت و اتحاد، نماز اول وقت، دفاع از ارزش ها و آرمان هاي اسلامي، قرائت قرآن را خواستار بودند و ما نيز با پيشرفت، اقتدار و عزت اسلام و انقلاب به اينها نياز داريم.
 
ميربلوچ زهي با بيان اينكه ما بعنوان وارث خون شهيدان عزيز هميشه بايد در راه شهداي انقلاب گام برداريم، اظهار كرد:  براي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي خون هاي بسياري تقديم و نثار شده است و بايد همه ملت تداوم دهنده راه شهيدان باشند و ذره اي از اعتقادات و باورهاي خود در اين مسير عقب نشيني نكنند و به دشمنان اجازه نفوذ به خاك ميهن عزيز ايران اسلامي را ندهند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 437025
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *