۰

مرگ دردناک دوقلوهای هندی در ماشین لباسشویی

دوقلوهای سه ساله یک خانواده هندی در اثر خفگی در ماشین لباسشویی، جان باختند.
مرگ دردناک دوقلوهای هندی در ماشین لباسشویی
به گزارش سرویس حوادثتفتان ما،دوقلو‌های یک خانواده هندی داخل ماشین لباسشویی که توسط مادر خانواده پر از آب شده بود، در اثر خفگی جان باختند. 
مادر این دوقلوها که برای خرید پودر ماشین خانه را ترک کرده بود، هنگامی‌که باز می‌گردد، با نبود فرزندانش مواجه می‌شود و با این تصور که آنها ممکن است در حال بازی باشند، داخل خانه و طبقات آپارتمان را به امید یافتن آنها جست‌و‌جو می‌کند و نهایتا بعد از نیم ساعت با بدن بی‌جان دوقلوهایش در داخل ماشین لباسشویی مواجه می‌شود. 
بنابر اعلام پلیس محلی دهلی‌نو، جسد این دوقلوهای سه ساله فورا به بیمارستان منتقل شد، اما به علت تأخیر زیاد یافتن آنها، کودکان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند و برای هر اقدامی دیر شده بود. 
گزارش‌ها حاکیست، مادر این دوقلوها پیش از وقوع حادثه 12 تا 15 لیتر آب داخل ماشین لباسشویی ریخته و وقتی  کودکان داخل ماشین می‌شوند، «در» قفل و راه خروج برای آنها مسدود شده است؛ گرچه حتی اگر «در» قفل نمی‌شد امیدی به زنده ماندن آنها وجود نداشت. 
پزشکان دهلی نو، مرگ در اثر غرق شدن و خفگی را تأیید کرده‌اند، با این حال جسد این کودکان برای کسب جزئیات بیشتر، کالبد شکافی خواهد شد.
انتهای پیام/ فارس
 
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 436995
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *